Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca sprzedaż modelu Audi A3 z bogatszym pakietem wyposażenia. Dwukanałowe działania prowadzone w radiu i prasie stanowią wsparcie medialne dla akcji sprzedażowej limitowanej serii samochodów. Agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki odpowiedzialna jest za koncepcję i kreację działań, które trwać będą do końca marca br. Jest to kolejna odsłona kampanii prowadzonej na zlecenie wyłącznego importera marki Audi, firmy Kulczyk Tradex.
Naszym celem jest budowanie przekazu wizerunkowego opartego o pozycjonowanie marki. Stąd działania kierujemy do klientów ceniących dynamikę, innowacyjność technologiczną, wysoką jakość i elegancję. – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.
Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji „Uchylamy drzwi do klasy Premium” przygotowała całościową koncepcję i kreację działań. W przekazie podkreślane są dwa aspekty: charakter premium marki Audi i atrakcyjna możliwość zakupu auta z klasy kompakt premium, posiadającego jednocześnie szereg rozwiązań z klasy wyższej. Startująca kampania prasowa prowadzona jest w magazynach lifestylowych, opiniotwórczych, marketingowych i dziennikach ogólnopolskich.
„Uchylamy drzwi do klasy Premium” to kolejny projekt prowadzony przez agencję Zero,2 Inżynieria Marki dla firmy Kulczyk Tradex. Poprzednie realizacje to np. „Wielkość nie lubi ograniczeń” (Audi A4), czy „Technicznie perfekcyjny” (Audi Q5).
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.