Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca sprzedaż modelu Audi A3 z bogatszym pakietem wyposażenia. Dwukanałowe działania prowadzone w radiu i prasie stanowią wsparcie medialne dla akcji sprzedażowej limitowanej serii samochodów. Agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki odpowiedzialna jest za koncepcję i kreację działań, które trwać będą do końca marca br. Jest to kolejna odsłona kampanii prowadzonej na zlecenie wyłącznego importera marki Audi, firmy Kulczyk Tradex.
Naszym celem jest budowanie przekazu wizerunkowego opartego o pozycjonowanie marki. Stąd działania kierujemy do klientów ceniących dynamikę, innowacyjność technologiczną, wysoką jakość i elegancję. – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.
Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji „Uchylamy drzwi do klasy Premium” przygotowała całościową koncepcję i kreację działań. W przekazie podkreślane są dwa aspekty: charakter premium marki Audi i atrakcyjna możliwość zakupu auta z klasy kompakt premium, posiadającego jednocześnie szereg rozwiązań z klasy wyższej. Startująca kampania prasowa prowadzona jest w magazynach lifestylowych, opiniotwórczych, marketingowych i dziennikach ogólnopolskich.
„Uchylamy drzwi do klasy Premium” to kolejny projekt prowadzony przez agencję Zero,2 Inżynieria Marki dla firmy Kulczyk Tradex. Poprzednie realizacje to np. „Wielkość nie lubi ograniczeń” (Audi A4), czy „Technicznie perfekcyjny” (Audi Q5).
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.