Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca sprzedaż modelu Audi A3 z bogatszym pakietem wyposażenia. Dwukanałowe działania prowadzone w radiu i prasie stanowią wsparcie medialne dla akcji sprzedażowej limitowanej serii samochodów. Agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki odpowiedzialna jest za koncepcję i kreację działań, które trwać będą do końca marca br. Jest to kolejna odsłona kampanii prowadzonej na zlecenie wyłącznego importera marki Audi, firmy Kulczyk Tradex.
Naszym celem jest budowanie przekazu wizerunkowego opartego o pozycjonowanie marki. Stąd działania kierujemy do klientów ceniących dynamikę, innowacyjność technologiczną, wysoką jakość i elegancję. – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.
Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji „Uchylamy drzwi do klasy Premium” przygotowała całościową koncepcję i kreację działań. W przekazie podkreślane są dwa aspekty: charakter premium marki Audi i atrakcyjna możliwość zakupu auta z klasy kompakt premium, posiadającego jednocześnie szereg rozwiązań z klasy wyższej. Startująca kampania prasowa prowadzona jest w magazynach lifestylowych, opiniotwórczych, marketingowych i dziennikach ogólnopolskich.
„Uchylamy drzwi do klasy Premium” to kolejny projekt prowadzony przez agencję Zero,2 Inżynieria Marki dla firmy Kulczyk Tradex. Poprzednie realizacje to np. „Wielkość nie lubi ograniczeń” (Audi A4), czy „Technicznie perfekcyjny” (Audi Q5).
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AITylko 32,6% polskich małych i średnich firm korzysta z narzędzi generatywnej AI, podczas gdy 46,2% nie wykorzystuje żadnych narzędzi sztucznej ...
- Brand24: Prowly zaprasza do sprzedaży akcji po 50,10 PLNProwly.com sp. z o.o. (“Prowly”), podmiot z Grupy Semrush Holdings, Inc. (“Semrush”), który posiada 76,99% akcji w kapitale zakładowym notowanej ...
- Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupowąCashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. ...
- PARP: 600 tys. zł wsparcia dla startupów z Polski WschodniejJuż 1 kwietnia Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) uruchomi kolejny nabór wniosków w działaniu FEPW 01.01 Platformy startowe dla nowych ...