Firma Bosch rozpoczęła już promocję swojego produktu dla Euro 2012. U jej boku stoi Agencja Reklamowa Avayo.
Większość myśli o Euro 2012 jako o wspaniałym widowisku, na które warto udać się całą rodziną. Dotychczas trudno jednak było zagwarantować bezpieczeństwo najbliższym, gdy uczestniczący w imprezie „pseudokibice” wymykali się spod kontroli.
Firma Bosch wraz z Avayo już teraz wychodzą naprzeciw naszym obawom. Kampania informacyjna Systemu Ochrony Stadionów „Bezpieczny Stadion” ukazuje spójne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa oraz komunikacji na stadionach, których skuteczność została wielokrotnie potwierdzona. Bosch jest światowym dostawcą innowacyjnych technologii wspartych najwyższą jakością serwisu i obsługi klienta.
Bosch powierzył Agencji Reklamowej Avayo zadanie stworzenia identyfikacji wizualnej produktu – od logotypu i prospektu po stronę www, banery i ulotki. Dzięki tym materiałom firmy i instytucje zarządzające obiektami sportowymi będą mogły zapoznać się z produktami zapewniającymi bezpieczeństwo.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.