Firma Bosch rozpoczęła już promocję swojego produktu dla Euro 2012. U jej boku stoi Agencja Reklamowa Avayo.
Większość myśli o Euro 2012 jako o wspaniałym widowisku, na które warto udać się całą rodziną. Dotychczas trudno jednak było zagwarantować bezpieczeństwo najbliższym, gdy uczestniczący w imprezie „pseudokibice” wymykali się spod kontroli.
Firma Bosch wraz z Avayo już teraz wychodzą naprzeciw naszym obawom. Kampania informacyjna Systemu Ochrony Stadionów „Bezpieczny Stadion” ukazuje spójne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa oraz komunikacji na stadionach, których skuteczność została wielokrotnie potwierdzona. Bosch jest światowym dostawcą innowacyjnych technologii wspartych najwyższą jakością serwisu i obsługi klienta.
Bosch powierzył Agencji Reklamowej Avayo zadanie stworzenia identyfikacji wizualnej produktu – od logotypu i prospektu po stronę www, banery i ulotki. Dzięki tym materiałom firmy i instytucje zarządzające obiektami sportowymi będą mogły zapoznać się z produktami zapewniającymi bezpieczeństwo.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.