Bosch rusza z Avayo do Euro 2012

Firma Bosch rozpoczęła już promocję swojego produktu dla Euro 2012. U jej boku stoi Agencja Reklamowa Avayo.
Większość myśli o Euro 2012 jako o wspaniałym widowisku, na które warto udać się całą rodziną. Dotychczas trudno jednak było zagwarantować bezpieczeństwo najbliższym, gdy uczestniczący w imprezie „pseudokibice” wymykali się spod kontroli. 

Firma Bosch wraz z Avayo już teraz wychodzą naprzeciw naszym obawom. Kampania informacyjna Systemu Ochrony Stadionów „Bezpieczny Stadion” ukazuje spójne rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa oraz komunikacji na stadionach, których skuteczność została wielokrotnie potwierdzona. Bosch jest światowym dostawcą innowacyjnych technologii wspartych najwyższą jakością serwisu i obsługi klienta.

Bosch powierzył Agencji Reklamowej Avayo zadanie stworzenia identyfikacji wizualnej produktu – od logotypu i prospektu po stronę www, banery i ulotki. Dzięki tym materiałom firmy i instytucje zarządzające obiektami sportowymi będą mogły zapoznać się z produktami zapewniającymi bezpieczeństwo.

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry