Wraz z pojawieniem się na rynku nowego, niepasteryzowanego piwa marki Bosman, uruchomiony został minisite poświęcony temu trunkowi. www.Bosman.pl wprowadzi użytkowników w świat tego oryginalnego piwa, pozwoli zwiedzić wirtualną warzelnię, poznać wiele ciekawych faktów związanych z samym piwem oraz historią marki Bosman. Dodatkowo, na internautów czekają atrakcje, w postaci konkursu, tapet na pulpit oraz multimedialnego wygaszacza ekranu.
Serwis Bosman.pl to efekt stałej współpracy pomiędzy agencją interaktywną byss, a Carlsberg Polska – właścicielem marki Bosman. Ta interaktywna witryna pozwoli każdemu użytkownikowi wybrać się w wirtualną podróż po warzelni, w której powstaje Niepasteryzowany. Strona posiada intuicyjny interfejs i dwa sposoby nawigacji – punkty startowe na głównym widoku browaru oznaczone specjalnymi, złotymi „bąbelkami” oraz tradycyjne menu tekstowe.
Podczas przechodzenia pomiędzy poszczególnymi sekcjami strony, użytkownicy mogą podziwiać wysokiej jakości renderingi 3D. Do poszczególnych fragmentów wirtualnej warzelni, przyporządkowane są odpowiednie działy. Wybierając butelkę Bosmana można zapoznać się ze specyfiką trunku, a neon na ścianie przypisany jest historii browaru, przedstawionej na kartach wirtualnego albumu.
Dodatkowo, do dyspozycji odwiedzających dostępne są takie działy jak „Poznaj Niepasteryzowane”, „Prosto z browaru” i „Po godzinach”. „Poznaj Niepasteryzowane” umożliwia internautom zaznajomienie się z informacjami na temat samego trunku. „Prosto z browaru”, przedstawione w postaci obrazów wiszących na ścianie jest działem, w którym można poznać opinię dyrektora browaru i jego pracowników na temat nowego Bosmana Niepasteryzowanego. W dziale „Po godzinach”, każdy z odwiedzających ma szansę na wygranie unikalnego kufla w prostym quizie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.