Bosman.pl – wirtualny świat piwa

Opublikowano: 25 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi:

Wraz z pojawieniem się na rynku nowego, niepasteryzowanego piwa marki Bosman, uruchomiony został minisite poświęcony temu trunkowi. www.Bosman.pl wprowadzi użytkowników w świat tego oryginalnego piwa, pozwoli zwiedzić wirtualną warzelnię, poznać wiele ciekawych faktów związanych z samym piwem oraz historią marki Bosman. Dodatkowo, na internautów czekają atrakcje, w postaci konkursu, tapet na pulpit oraz multimedialnego wygaszacza ekranu.

Serwis Bosman.pl to efekt stałej współpracy pomiędzy agencją interaktywną byss, a Carlsberg Polska – właścicielem marki Bosman. Ta interaktywna witryna pozwoli każdemu użytkownikowi wybrać się w wirtualną podróż po warzelni, w której powstaje Niepasteryzowany. Strona posiada intuicyjny interfejs i dwa sposoby nawigacji – punkty startowe na głównym widoku browaru oznaczone specjalnymi, złotymi „bąbelkami” oraz tradycyjne menu tekstowe.

Podczas przechodzenia pomiędzy poszczególnymi sekcjami strony, użytkownicy mogą podziwiać wysokiej jakości renderingi 3D. Do poszczególnych fragmentów wirtualnej warzelni, przyporządkowane są odpowiednie działy. Wybierając butelkę Bosmana można zapoznać się ze specyfiką trunku, a neon na ścianie przypisany jest historii browaru, przedstawionej na kartach wirtualnego albumu.

Dodatkowo, do dyspozycji odwiedzających dostępne są takie działy jak „Poznaj Niepasteryzowane”, „Prosto z browaru” i „Po godzinach”. „Poznaj Niepasteryzowane” umożliwia internautom zaznajomienie się z informacjami na temat samego trunku. „Prosto z browaru”, przedstawione w postaci obrazów wiszących na ścianie jest działem, w którym można poznać opinię dyrektora browaru i jego pracowników na temat nowego Bosmana Niepasteryzowanego. W dziale „Po godzinach”, każdy z odwiedzających ma szansę na wygranie unikalnego kufla w prostym quizie.

Hanna LaskowskaBosman.pl – wirtualny świat piwa

Podziel się!

O autorze

hania