W czerwcu 2005 roku odnotowano 532 materiały z prasy, radia i telewizji zawierające cytaty lub wzmianki o szefach firm. Najwięcej z nich było poświęconych Wiktorowi Błądkowi, prezesowi KGHM. Dzięki 95 publikacjom Błądek po raz kolejny został liderem zestawienia, wyprzedzając Pawła Olechnowicza z Grupy Lotos oraz Igora Chalupca z PKN Orlen (po 59 publikacji).
Szef KGHM był najczęściej wymieniany w kontekście zmian w Zarządzie firmy (57 razy). Pawła Olechnowicza wzmiankowano zwykle w kontekście debiutu Grupy Lotos na GPW, a Igora Chałupca – w kontekście działalności PKN Orlen.
Inny układ w czołowej trójce przyniósł ranking szefów firm oparty na wskaźniku oceny – pierwsze miejsce zajął Igor Chałupiec, drugie – Wiktor Błądek, a trzecie – Paweł Olechnowicz. Igor Chalupec zwyciężył również w rankingu bossów opartym na określeniu wskaźnika oceny i ekwiwalentu reklamowego; następne lokaty należą do: Marka Kossowskiego, prezesa PGNiG oraz Pawła Olechnowicza z Grupy Lotos
Najwięcej cytatów i wzmianek o dyrektorach i prezesach firm analizowanych w raporcie pochodziło z dziennika Puls Biznesu – 70. Zdecydowana większość publikacji miała neutralny wydźwięk – 89%. 6% stanowiły przekazy pozytywne, a 5% – negatywne.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.