Brainly, polski startup edukacyjny, pozyskał dodatkowe 15 mln dol. finansowania na rozwój. Obecnie całkowita wartość inwestycji finansowanych przez Naspers, General Catalyst Partners, Point Nine Capital, Runa Capital i Learn Capital osiągnęła 27 mln dol.
Twórcy chcą skupić się obecnie personalizacji rozwiązań, zostaną również dodane elementy grywalizacji.
Wierzymy, że nauka oparta na wzajemnych interakcjach uczniów jest najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie ciekawości i budowanie zaufania między nimi. Nikt nie wie wszystkiego, ale każdy wie coś. Dzięki naszym inwestorom, Brainly ma okazję do dalszego rozwoju tej wizji w Stanach Zjednoczonych, natomiast w dalszym ciągu umacnia inne rynki w Azji, Europie i Ameryce Południowej – powiedział CEO Brainly Michał Borkowski.
Brainly jest największą na świecie społecznością social learningową dla uczniów. Dociera globalnie do ponad 60 milionów użytkowników w 35 krajach, korzystających z 12 wersji językowych, między innymi w Stanach Zjednoczonych, Europie, Ameryce Południowej i Azji. W Polsce platforma znana jest jako Zadane.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.