Kilkuletnia współpraca Tetley Polska z OS3 multimedia zaowocowała współpracą agencji z centralą firmy. Agencja interaktywna przygotuje brytyjski serwis marki Tetley.
Współpraca z centralą firmy Tetley to kolejny sukces agencji OS3 multimedia na rynkach międzynarodowych. Nowa witryna dla konsumentów ma za zadanie odświeżenie wizerunku marki przez urozmaicenie jej formy i unowocześnienie strony.
– Kontrakt na realizację brytyjskiego serwisu naszej marki przez OS3 multimedia jest wynikiem owocnej, czteroletniej współpracy polskiego oddziału firmy Tetley. Postawiliśmy na wysoki, europejski poziom usług, świadczonych przez OS3 przy konkurencyjnych, wobec agencji zachodnich, cenach. Kilkuletnia współpraca jest najlepszym dowodem na to, że agencja świetnie rozumie specyfikę naszej marki. Jesteśmy spokojni, że spełnią nasze oczekiwania – powiedział Michał Cichocki z Tetley.
Firma OS3 multimedia stworzyła projekty skierowane do odbiorców z różnych krajów świata, m.in. dla marek: Tally Weijl, Sony, Rockowool, czy Tissot.
– Cieszymy się, że nasza praca z polskim oddziałem Tetley zaowocowała współpracą międzynarodową. Tym bardziej, że spośród szerokiego wachlarza potencjalnych wykonawców z całego świata, gdzie funkcjonują serwisy marki Tetley, centrala firmy postawiła akurat na nas. Wysokie wymagania klientów z Europy Zachodniej motywują nas do stałego rozwoju i świeżości pomysłów. Owocuje to także korzyścią dla naszych klientów w kraju, bowiem owe zachodnie standardy przenosimy na jakość obsługi w ogóle. – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
OS3 rozwija swoją działalność międzynarodową, kładąc główny nacisk na Stany Zjednoczone oraz kraje Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.