Kilkuletnia współpraca Tetley Polska z OS3 multimedia zaowocowała współpracą agencji z centralą firmy. Agencja interaktywna przygotuje brytyjski serwis marki Tetley.
Współpraca z centralą firmy Tetley to kolejny sukces agencji OS3 multimedia na rynkach międzynarodowych. Nowa witryna dla konsumentów ma za zadanie odświeżenie wizerunku marki przez urozmaicenie jej formy i unowocześnienie strony.
– Kontrakt na realizację brytyjskiego serwisu naszej marki przez OS3 multimedia jest wynikiem owocnej, czteroletniej współpracy polskiego oddziału firmy Tetley. Postawiliśmy na wysoki, europejski poziom usług, świadczonych przez OS3 przy konkurencyjnych, wobec agencji zachodnich, cenach. Kilkuletnia współpraca jest najlepszym dowodem na to, że agencja świetnie rozumie specyfikę naszej marki. Jesteśmy spokojni, że spełnią nasze oczekiwania – powiedział Michał Cichocki z Tetley.
Firma OS3 multimedia stworzyła projekty skierowane do odbiorców z różnych krajów świata, m.in. dla marek: Tally Weijl, Sony, Rockowool, czy Tissot.
– Cieszymy się, że nasza praca z polskim oddziałem Tetley zaowocowała współpracą międzynarodową. Tym bardziej, że spośród szerokiego wachlarza potencjalnych wykonawców z całego świata, gdzie funkcjonują serwisy marki Tetley, centrala firmy postawiła akurat na nas. Wysokie wymagania klientów z Europy Zachodniej motywują nas do stałego rozwoju i świeżości pomysłów. Owocuje to także korzyścią dla naszych klientów w kraju, bowiem owe zachodnie standardy przenosimy na jakość obsługi w ogóle. – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
OS3 rozwija swoją działalność międzynarodową, kładąc główny nacisk na Stany Zjednoczone oraz kraje Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.