34 uczelnie, 17 nadmorskich kurortów oraz imprezy juwenaliowe – to miejsca, w których BTL Point Group będzie prowadziła kampanię promująca napój energetyzujący XL–Energy Drink.
Na kampanię składają się trzy elementy – sampling przed największymi uczelniami, udział w wybranych imprezach juwenaliowych oraz letni sampling na wybrzeżu. Całość działań wspierana będzie layoutami prasowymi w wybranych wydawnictwach, w tym w mediach Platformy Mediowej Point Group SA. Wszystkie działania skierowane są do studentów, z którymi identyfikuje się marka XL.
Sampling przed uczelniami obejmie 34 uczelnie w 11 miastach na terenie całej Polski, zarówno w uznanych ośrodkach uniwersyteckich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Lublin), jak i w mniej popularnych ośrodkach studenckich (Kielce).
Drugim elementem kampanii jest obecność podczas Juwenaliów w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Na juwenaliowych koncertach w tych miastach pojawi się namiot „Strefa dance XL”, w którym główną atrakcją będą symulatory tańca Dance Machines. Bawiąc się z XL-em w trakcie Juwenaliów, studenci będą mogli otrzymać specjalne nagrody.
Trzecią odsłoną projektu będzie sampling na wybrzeżu opierający się na mechanizmie road-show. Teamy promocyjne odwiedzą w sumie 17 kurortów, w których prowadzony będzie sampling napoju XL.
BTL Point Group odpowiada za kreację i produkcję wszystkich materiałów oraz realizację projektu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.