BTL Point Group promuje XL–Energy Drink

Opublikowano: 16 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

34 uczelnie, 17 nadmorskich kurortów oraz imprezy juwenaliowe – to miejsca, w których BTL Point Group będzie prowadziła kampanię promująca napój energetyzujący XL–Energy Drink.

Na kampanię składają się trzy elementy – sampling przed największymi uczelniami, udział w wybranych imprezach juwenaliowych oraz letni sampling na wybrzeżu. Całość działań wspierana będzie layoutami prasowymi w wybranych wydawnictwach, w tym w mediach Platformy Mediowej Point Group SA. Wszystkie działania skierowane są do studentów, z którymi identyfikuje się marka XL.

Sampling przed uczelniami obejmie 34 uczelnie w 11 miastach na terenie całej Polski, zarówno w uznanych ośrodkach uniwersyteckich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Lublin), jak i w mniej popularnych ośrodkach studenckich (Kielce).

Drugim elementem kampanii jest obecność podczas Juwenaliów w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Na juwenaliowych koncertach w tych miastach pojawi się namiot „Strefa dance XL”, w którym główną atrakcją będą symulatory tańca Dance Machines. Bawiąc się z XL-em w trakcie Juwenaliów, studenci będą mogli otrzymać specjalne nagrody.

Trzecią odsłoną projektu będzie sampling na wybrzeżu opierający się na mechanizmie road-show. Teamy promocyjne odwiedzą w sumie 17 kurortów, w których prowadzony będzie sampling napoju XL.

BTL Point Group odpowiada za kreację i produkcję wszystkich materiałów oraz realizację projektu.

Hanna LaskowskaBTL Point Group promuje XL–Energy Drink

Podziel się!

O autorze

hania