Calatrava Capital S.A. kupiła 29,5% udziałów w Webventure, będącej właścicielem serwisu R1NG.pl, działającego na dynamicznie rosnącym się rynku gier. Partnerami serwisu jest m.in. Wirtualna Polska S.A. i Agora S.A. Zaangażowanie Calatrava Capital w podmiot jest wynikiem strategii biznesowej Spółki koncentrującej się na inwestycjach w przedsięwzięcia zapewniające wysokie zyski w krótkim okresie.
„Wejście doświadczonego inwestora, jakim jest Calatrava Capital, umożliwi naszemu serwisowi realizację postawionych przed R1NG.pl celów. Do tej pory R1NG.pl to m.in. niemal 100 tys. użytkowników i zwycięstwo w programie Dragon’s Den. Teraz pora na dalszy rozwój. Niski próg wejścia na nowe rynki ułatwia rozszerzenie zasięgu serwisu poza granice Polski. W perspektywie 3 kolejnych lat chcemy zbudować wokół serwisu dwumilionową społeczność na rynku polskim i zagranicą. Konsekwencją tego działania będzie dynamiczny wzrost przychodów i zysków – mówi Jacek Nowak, prezes zarządu Webventure. – Tworząc R1NG chcieliśmy umożliwić ludziom przeżywanie tych samych emocji, które towarzyszą uczestnikom teleturniejów w telewizji, dać im również możliwość wygrania prawdziwych pieniędzy – dodaje Nowak.
Statystyki pokazują, że rynek gier online rośnie w zawrotnym tempie. Przykładem jest Zynga, lider rynku social gaming, która w 2 lata po starcie była wyceniana na ponad miliard dolarów. Jej konkurent, firma Playdome, został natomiast kupiony przez Walt Disney Co. za 763 mln USD. Rośnie również liczba gier dostępnych na Facebook’u, aż 50% wejść do tego serwisu ma na celu spędzenie czasu przy jednej z dostępnych tam gier.
– Atmosfera na rynku sprzyja naszej branży, dlatego, przy wsparciu nowego inwestora, kolejne sukcesy Spółki będą kwestią czasu – twierdzi Jacek Nowak.
– Staliśmy się współwłaścicielem serwisu R1NG.pl, którego partnerami są m.in. Wirtualna Polska S.A. i Agora S.A. Współpraca kilku liczących się podmiotów umożliwia dostęp do odpowiedniego know how i źródeł finansowania pozwalających na realizację ambitnej strategii. Jej głównymi elementami jest rozwój nowych teleturniejów, strategiczne zmiany w systemie rozgrywek umożliwiające wzrost liczby rozgrywanych gier oraz puli wygranych, a także udostępnienie R1NG.pl na urządzenia mobilne i pozyskanie nowych partnerów serwisu. Szczególnie istotny okaże się ekspansja na rynki zagraniczne i debiut na giełdzie. Część wspomnianych projektów jest już w trakcie realizacji, teraz dzięki nam nabiorą odpowiedniego tempa. Inwestycja w R1NG to także wejście na niezwykle dynamicznie rosnący rynek gier – komentuje Tomasz Wróbel Członek Rady Nadzorczej Calatrava Capital.
R1NG.pl to serwis z teleturniejami online, w których użytkownicy grają ze sobą o prawdziwą gotówkę. Na wygraną składają się stawki wniesione przez poszczególnych uczestników turnieju. Wygrana zależy wyłącznie od wiedzy użytkowników. Zwycięża ten, kto w najkrótszym czasie prawidłowo odpowie na największą liczbę pytań.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.