Po 6 tygodniach od przejęcia pojawiła się nowa wersja serwisu Digg.com. Betaworks, nowy właściciel serwisu, zamierza przywrócić mu utraconą pozycję w sieci.
Sześć tygodni temu serwis Digg został przejęty przez firmę Betaworks, która zapowiadała jego całkowitą odmianę. Spodziewano się, że prace nad serwisem potrwają co najmniej kilka miesięcy, podczas gdy już dziś w sieci pojawił się nowy, odświeżony serwis Digg, kładący nacisk na materiały zdjęciowe. Witryna, zgodnie z wcześniejszymi zapewnieniami, jest obecnie wolna od reklam, jak informuje serwis Tech Crunch.
Nowym prezesem firmy Digg jest John Borthwick i to on wyjaśnił, że uruchomienie serwisu Digg z zupełnie nową infrastrukturą było bardziej opłacalne od naprawiania starej. Utrzymywanie wcześniejszej platformy, na której funkcjonował serwis, zdaniem Borthwicka kosztowałoby setki tysięcy dolarów miesięcznie. W związku z tym, nowy zespół serwisu Digg postanowił zrezygnować ze starych technologii, wyrzucić wszystkie wcześniejsze moduły, na rzecz nowego startu serwisu.
W planach spółki Betaworks jest przywrócenie dawnej świetności Digg.com. Konieczne więc było jego włączenie do sieci jak najszybciej i skupienie się następnie na rozwijaniu zupełnie nowej platformy. Jeszcze dwa lata temu serwis był udoskonalany, wprowadzano do niego nowe funkcjonalności, a specjaliści porównywali go do serwisów takich jak Twitter czy Facebook. Później stopniowo zaczął tracić na popularności, a w końcu został sprzedany.
Wszyscy dotychczasowi użytkownicy serwisu Digg będą mogli korzystać na nowej platformie ze swoich wcześniejszych kont. Będą mogli również odzyskać większość danych, które wcześniej zapisywali na koncie użytkownika. Podobnie jak w pierwotnej wersji, do serwisu Digg użytkownicy będą logować się korzystając z loginu i hasła z Facebooka. Integracja pomiędzy serwisem społecznościowym Facebook a witryną oznacza, że aktywności z serwisu Digg znajdą odzwierciedlenie na tablicy użytkownika na Facebooku.
W ciągu najbliższych kilku miesięcy właściciele serwisu Digg zamierzają wprowadzić w nim funkcje personalizacji i nowe opcje służące do komentowania.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.