Call-Center w VTrip.pl

Od samego początku działalności serwisu VTrip.pl, duży nacisk kładziony jest na dostarczenie klientom rzetelnych informacji dotyczących interesujących ich ofert turystycznych. Aby ułatwić kontakt, wprowadzono wiele narzędzi wspomagających obsługę klienta oraz podnoszących jej jakość. Dzięki popularnym komunikatorom, Live Chat, Skype, a teraz także infolinii 0-801, Internauci mają możliwość nawiązania bezpośredniego kontaktu z Centrum Rezerwacji portalu VTrip.pl.

Poza możliwością dokonania rezerwacji, bezpośredni kontakt z klientem pozwala realizować misję portalu, określaną hasłem 'VTrip.pl Twój turystyczny doradca’.

'O tym, że portal VTrip.pl dąży do jak najlepszego zaspokojenia potrzeb klientów, świadczą rozmaite zmiany w formie i treści portalu. Tak, jak w japońskiej filozofii KAIZEN, portal VTrip.pl optymalizuje swoje działanie poprzez ciągłe doskonalenie. Dokonując zmian nie ograniczamy się tylko i wyłącznie do wzbogacania i urozmaicania oferty turystycznej. Istotne znaczenie ma dla nas bezpośredni kontakt z klientem i zbudowanie wzajemnych relacji. Stąd decyzja o uruchomieniu Call Center.’- mówi Dariusz Baranowski, Dyrektor ds. programowych VTrip.pl.

Call Center stanie się jednym z elementów budowanego obecnie kompleksowego systemu do obsługi klienta klasy CRM.

http://www.vtrip.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top