Z początkiem sierpnia ruszyła „Loteriada” – największa kampania autobusową typu King Size zrealizowana przez spółkę mediową CAM Media S.A. W ramach działań promocyjnych wykorzystano w sumie 104 nośników w 17 miastach w całej Polsce.
Intensywna akcja Totalizatora Sportowego dotrze do mieszkańców następujących lokalizacji: Wrocławia, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Szczecina, GOP, Krakowa, Białegostoku, Bydgoszczy, Koszalina, Kielc, Lublina, Olsztyna, Opola, Rzeszowa, Zielonej Góry i Warszawy.
Layouty z charakterystyczną grafiką nawiązującą do stylistyki z lat 50. zamieszczono na pojazdach komunikacji miejskiej w formacie King Size (zajmującej całą powierzchnię boczną pojazdu) w rekordowej liczbie 104 nośników. Motywem przewodnim przekazu informacyjnego jest hasło: „Loteriada – graj, rejestruj, wygrywaj!” i zdjęcie grupy ludzi wystylizowanych na lata 50. oraz nagrody głównej – kabrioleta Volkswagen EOS.
W ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym spółka CAM Media S.A. odpowiedzialna jest m.in. za produkcję, odpowiednią ekspozycję reklam, bieżące monitorowanie oraz serwisowanie nośników. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Akcja potrwa do końca sierpnia 2008 roku.
Kampania o nazwie „Loteriada, mnoży szansę na wygraną” związana jest z akcją promocyjną Totalizatora Sportowego, zachęcającą do wzięcia udziału w wielkiej loterii olimpijskiej, w której wygrać można wiele atrakcyjnych nagród, w tym luksusowy samochód.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.