CAM Media z Loteriadą

Z początkiem sierpnia ruszyła „Loteriada” – największa kampania autobusową typu King Size zrealizowana przez spółkę mediową CAM Media S.A. W ramach działań promocyjnych wykorzystano w sumie 104 nośników w 17 miastach w całej Polsce.

Intensywna akcja Totalizatora Sportowego dotrze do mieszkańców następujących lokalizacji: Wrocławia, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Szczecina, GOP, Krakowa, Białegostoku, Bydgoszczy, Koszalina, Kielc, Lublina, Olsztyna, Opola, Rzeszowa, Zielonej Góry i Warszawy.

 

Layouty z charakterystyczną grafiką nawiązującą do stylistyki z lat 50. zamieszczono na pojazdach komunikacji miejskiej w formacie King Size (zajmującej całą powierzchnię boczną pojazdu) w rekordowej liczbie 104 nośników. Motywem przewodnim przekazu informacyjnego jest hasło: „Loteriada – graj, rejestruj, wygrywaj!” i zdjęcie grupy ludzi wystylizowanych na lata 50. oraz nagrody głównej – kabrioleta Volkswagen EOS.

 

W ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym spółka CAM Media S.A. odpowiedzialna jest m.in. za produkcję, odpowiednią ekspozycję reklam, bieżące monitorowanie oraz serwisowanie nośników. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Akcja potrwa do końca sierpnia 2008 roku.  

 

Kampania o nazwie „Loteriada, mnoży szansę na wygraną” związana jest z akcją promocyjną Totalizatora Sportowego, zachęcającą do wzięcia udziału w wielkiej loterii olimpijskiej, w której wygrać można wiele atrakcyjnych nagród, w tym luksusowy samochód.  

 

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top