Carbon Studio rozpoczyna kampanię marketingową gry Crimen – Mercenary Tales.

Ruszyła kampania marketingowa Crimen – Mercenary Tales – najnowszej propozycji od Carbon Studio. Pierwszoosobowa gra akcji typu VR slasher została osadzona w historycznej Europie i pozwala na walkę z hordami przeciwników. Akcja promocyjna poprzedza planowany na maj br. debiut gry na platformie Meta Quest 2. W ramach kampanii twórcy tytułu udostępnili pierwsze materiały z gry, w tym trailer projektu. Gliwicki zespół ma już na swoim koncie m.in. popularną i wielokrotnie nagradzaną serię gier The  Wizards. Zarząd Spółki liczy, że ich najnowszy produkt zostanie równie ciepło przyjęty i docelowo uzyska szerokie grono fanów.

– Jesteśmy zadowoleni z przebiegu prac nad grą Crimen – Mercenary Tales. Zgodnie z zapowiedziami rozpoczynamy kampanię marketingową tytułu. W ramach akcji promocyjnej zaprezentujemy więcej szczegółów z gry, jej ciekawy i często nieoczywisty gameplay, pokażemy także pierwszy oficjalny trailer, który od dziś – od godziny 16:00 – dostępny jest na naszym kanale YouTube – mówi Aleksander Caban, Członek Zarządu w Carbon Studio S.A. 

Carbon Studio rozpoczyna kampanię marketingową gry Crimen – Mercenary Tales. 1

Crimen – Mercenary Tales to pierwszoosobowa gra akcji typu VR slasher osadzona w XVII- wiecznej Europie. Wyróżnikiem rozgrywki jest umożliwienie użytkownikom wcielenie się w różnego rodzaju postacie, tak by w humorystycznym stylu stoczyć walkę z hordami przeciwników. Gameplay przewiduje aż osiem różnych przygód, a w opracowaniu są następne.

– Liczymy, że tytuł Crimen – Mercenary Tales szybko zyska pokaźne grono fanów. Tytuł charakteryzuje się krwawą akcją arcade slasher, która wyróżnia nas spośród konwencjonalnych gier VR opartych na fizyce. Do tego projekt posiada bogatą i inspirowaną komiksową grafikę, a także nietypową oprawę muzyczną, bowiem poszczególne etapy rozgrywki wzbogacać będzie słowiańska muzyka ludowa skomponowana przez utalentowanego Arkadiusza Reikowskiego. Aktualnie dodajemy ostatnie szlify i implementujemy końcowe mechaniki. Z premierą na Meta Quest 2 szykujemy się na maj, to naszym zdaniem optymalne okienko wydawnicze. – mówi Aleksander Caban.

Budżet gry wynosi ok 1,5 mln zł, a nad grą pracuje 20-osobowy zespół.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top