Carlo Tassara: przetargi na agencję reklamową i dom mediowy

Spółka Alior Polska powołana przez Carlo Tassara International do utworzenia w Polsce banku uniwersalnego, rozpoczyna proces wyboru agencji reklamowej i domu mediowego, które wprowadzą na rynek markę nowego banku.
Do przetargu zaproszono sześć agencji reklamowych – DougFaberFamily, Leo Burnett, McCann Erickson, Paralotna, Publicis, PZL oraz cztery domy mediowe – Carat, Maxus, PHD, Starlink. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na początek czerwca.

Zaproszone do przetargu agencje oceniane były pod kątem doświadczenia w zakresie promocji nowych marek, strategii komunikacji, kreatywności, niestandardowego podejścia do promowania usług finansowych oraz potencjału zespołów alokowanych do obsługi projektu.

W najbliższym czasie ogłoszony zostanie również przetarg na agencję interaktywną.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top