Spółka Alior Polska powołana przez Carlo Tassara International do utworzenia w Polsce banku uniwersalnego, rozpoczyna proces wyboru agencji reklamowej i domu mediowego, które wprowadzą na rynek markę nowego banku.
Do przetargu zaproszono sześć agencji reklamowych – DougFaberFamily, Leo Burnett, McCann Erickson, Paralotna, Publicis, PZL oraz cztery domy mediowe – Carat, Maxus, PHD, Starlink. Rozstrzygnięcie przetargu planowane jest na początek czerwca.
Zaproszone do przetargu agencje oceniane były pod kątem doświadczenia w zakresie promocji nowych marek, strategii komunikacji, kreatywności, niestandardowego podejścia do promowania usług finansowych oraz potencjału zespołów alokowanych do obsługi projektu.
W najbliższym czasie ogłoszony zostanie również przetarg na agencję interaktywną.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.