Carlsberg ropoczyna kampanię przed UEFA EURO 2008

Opublikowano: 24 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Marka Carlsberg, Sponsor Główny UEFA EURO 2008, rozpoczyna wielką piłkarską kampanię wizerunkową, która podkreślać będzie przeżywanie największych sportowych emocji towarzyszących piłkarskim rozgrywkom.
„W naszej najnowszej kampanii podkreślamy to, co stanowi esencję Carlsberga, jako marki, której konsumenci szczególnie cenią sobie przyjaźń i wspólne przeżywanie wyjątkowych chwil.” – mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager marki Carlsberg. „Pojawiający się w naszym piłkarskim spocie kadr, w którym  otwierany jest kapsel na butelce Carlsberga, powoduje symboliczne „uwolnienie” właśnie takich chwil – wielkich sportowych emocji, tym większych, że przeżywanych wspólnie, w gronie przyjaciół. Oczywiście wierzymy, że będą to PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZE PIŁAKRSKIE EMOCJE!”

Piłkarskie spoty Carlsberga emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych od 20 marca. 
„Mistrzostwa Europy UEFA EURO 2008 to z pewnością najbardziej oczekiwane święto europejskiej piłki nożnej, które doskonale wpisuje się w nowoczesny, międzynarodowy charakter Premium naszej marki.” – dodaje Joanna Bieńkowska.
Na czas trwania kampanii wprowadzona zostanie limitowana seria opakowań Carlsberga, w wizualizacji nawiązującej do Mistrzostw Europy. Uwagę zwraca zwłaszcza świetnie prezentująca się butelka z otwarciem typu twist-off, wzdłuż której, w miejscu tradycyjnej etykiety, biegnie wygrawerowane logo „CARLSBERG – PART OF THE GAME”. Takie sformułowanie wykorzystuje pewną grę słów – Carlsberg poprzez swój sponsoring staje się zarówno częścią tej wielkiej, sportowej „gry”, jaką są Mistrzostwa Europy, jak i częścią  wspólnej zabawy, dobrze spędzonego razem czasu. Na puszkach i butelkach z limitowanej serii pojawi się także logo UEFA EURO 2008.

Równocześnie z kampanią telewizyjną wprowadzona zostanie także specjalna odsłona strony internetowej marki Carlsberg. Wyjątkowa szata graficzna strony, jej zdecydowanie interaktywny charakter i mnóstwo atrakcji, których liczba zwiększać będzie się wraz ze zbliżaniem się daty rozpoczęcia rozgrywek, stanowić będą miłą niespodziankę dla odwiedzających stronę wielbicieli  Carlsberga i piłki nożnej.

Kampania Carlsberga UEFA EURO 2008 obejmować będzie również aktywności na największych portalach internetowych, a także program wsparcia promocyjnego w kanale nowoczesnym, tradycyjnym i HoReCa.

Hanna LaskowskaCarlsberg ropoczyna kampanię przed UEFA EURO 2008

Podziel się!

O autorze

hania