Marka Carlsberg, Sponsor Główny UEFA EURO 2008, rozpoczyna wielką piłkarską kampanię wizerunkową, która podkreślać będzie przeżywanie największych sportowych emocji towarzyszących piłkarskim rozgrywkom.
„W naszej najnowszej kampanii podkreślamy to, co stanowi esencję Carlsberga, jako marki, której konsumenci szczególnie cenią sobie przyjaźń i wspólne przeżywanie wyjątkowych chwil.” – mówi Joanna Bieńkowska, Brand Manager marki Carlsberg. „Pojawiający się w naszym piłkarskim spocie kadr, w którym otwierany jest kapsel na butelce Carlsberga, powoduje symboliczne „uwolnienie” właśnie takich chwil – wielkich sportowych emocji, tym większych, że przeżywanych wspólnie, w gronie przyjaciół. Oczywiście wierzymy, że będą to PRAWDOPODOBNIE NAJLEPSZE PIŁAKRSKIE EMOCJE!”
Piłkarskie spoty Carlsberga emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych od 20 marca.
„Mistrzostwa Europy UEFA EURO 2008 to z pewnością najbardziej oczekiwane święto europejskiej piłki nożnej, które doskonale wpisuje się w nowoczesny, międzynarodowy charakter Premium naszej marki.” – dodaje Joanna Bieńkowska.
Na czas trwania kampanii wprowadzona zostanie limitowana seria opakowań Carlsberga, w wizualizacji nawiązującej do Mistrzostw Europy. Uwagę zwraca zwłaszcza świetnie prezentująca się butelka z otwarciem typu twist-off, wzdłuż której, w miejscu tradycyjnej etykiety, biegnie wygrawerowane logo „CARLSBERG – PART OF THE GAME”. Takie sformułowanie wykorzystuje pewną grę słów – Carlsberg poprzez swój sponsoring staje się zarówno częścią tej wielkiej, sportowej „gry”, jaką są Mistrzostwa Europy, jak i częścią wspólnej zabawy, dobrze spędzonego razem czasu. Na puszkach i butelkach z limitowanej serii pojawi się także logo UEFA EURO 2008.
Równocześnie z kampanią telewizyjną wprowadzona zostanie także specjalna odsłona strony internetowej marki Carlsberg. Wyjątkowa szata graficzna strony, jej zdecydowanie interaktywny charakter i mnóstwo atrakcji, których liczba zwiększać będzie się wraz ze zbliżaniem się daty rozpoczęcia rozgrywek, stanowić będą miłą niespodziankę dla odwiedzających stronę wielbicieli Carlsberga i piłki nożnej.
Kampania Carlsberga UEFA EURO 2008 obejmować będzie również aktywności na największych portalach internetowych, a także program wsparcia promocyjnego w kanale nowoczesnym, tradycyjnym i HoReCa.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.