Krakowska Agencja Interaktywna CATALIST przygotowała internetową kampanię PR produktów Rexony. Na stronach portalu edukacyjnego Matura.pl powstał serwis informacyjny Rexona.matura.pl. Jego podstawowym celem jest informowanie tegorocznych maturzystów o stresie i sposobach jego zwalczania.
W skład serwisu wchodzą głównie informacje i porady przygotowane przez psychologów, oraz wypowiedzi VIPów, takich jak Magda Stużyńska, Joanna Brodzik czy Waldemar Goszcz. Nie zabrakło także interaktywnej psychozabawy „Sprawdź, jaki z Ciebie luzak”. Całość uzupełniają wyniki badań Pentoru wśród tegorocznych maturzystów, oraz zindywidualizowane porady – osobno dla chłopców i dla dziewczyn.
Dodatkową atrakcją będzie niewątpliwie konkurs dla czytelników serwisu. Można w nim wygrać aż osiemdziesiąt wspaniałych zestawów bidonów na wodę, kulek antystresowych do ściskania oraz oczywiście zestawów antyperspirantów.
Ważnym elementem serwisu jest także umieszczony w nim harmonogram akcji „Matura z Rexoną. Stres pod kontrolą”. Podczas pierwszych dni matur, 9 i 10 maja, w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu maturzyści będą mogli pojechać na egzamin dojrzałości Maturalnymi Tramwajami Rexony. Dokładne trasy przejazdu tramwajów oraz rozkłady jazdy można znaleźć właśnie pod adresem Rexona.matura.pl. Tramwaje będą wyraźnie oznaczone logami Rexony oraz portalu Matura.pl. Nie zabraknie w nim atrakcji i wyjątkowej atmosfery.
Akcja Rexona z Maturą odbywa się już po raz drugi. W zeszłym roku zakończyła się dużym sukcesem, promując markę nowych antyperspirantów oraz pomagając maturzystom przygotować się do tego ważnego egzaminu. W konkursie, który był główną atrakcją zeszłorocznej akcji, wzięły udział setki maturzystów. Pięćdziesięciu z nich otrzymało jako nagrody cenne zestawy kosmetyków.
Firma CATALIST jest dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w tworzeniu technologii i promocji internetowej od 1998 roku. Wdrożyła wiele rozwiązań do budowy serwisów korporacyjnych, platform biznesowych oraz promocji w Internecie. Posiada udziały w wielu znanych serwisach, takich jak Matura.pl, Magazyn.pl, DobryHumor.pl czy Sonda.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.