Oddziały banków, urzędy, firmy budowlane, salony kosmetyczne, studia fitness i siłownie, restauracje, szkoły rodzenia, przedszkola – to tylko nieliczne z usług lokalnych, które oceniają konsumenci na nowym serwisie opiniotwórców Pstro.pl.
Wychodząc naprzeciw potrzebom internautów w zakresie zdobywania rzetelnych informacji o lokalnych usługach dwóch gdańszczan zdecydowało powołać do życia polski odpowiednik funkcjonujących za granicą serwisów opiniotwórców – Pstro.pl.
Serwis Pstro.pl – zaprojektowany m. in. na podstawie wyników badania opinii zleconych przez pomysłodawców – umożliwia ocenę usług lokalnych w kilkudziesięciu kategoriach tematycznych. Istotne jest zebranie możliwości opiniowania różnych biznesów pod jednym parasolem. Obok systemu dodawania opinii i komentarzy, internauci otrzymali możliwość tworzenia wokół siebie społeczności. W efekcie stają się wzajemnie beneficjentami dodanych przez siebie ocen.
– Korzystanie z internetowych opinii na Pstro.pl nabiera dodatkowego wymiaru, gdy wśród komentujących są nasi przyjaciele i znajomi. Nie od dziś wiadomo, że opinie osób nam znanych darzymy największym zaufaniem. Nie do przecenienia są także oceny osób z najbliższej okolicy, sąsiadów, mieszkańców naszej dzielnicy – ułatwiają nam poszukiwanie rzetelnych usługodawców w bliskim otoczeniu – mówi Maciej Saganowski, pomysłodawca Pstro.pl. – Pstro.pl to barometr nastroju i zadowolenia klienta. Co ważne, Pstrosumenci (tak nazywają się użytkownicy, od: konsument korzystający z Pstro.pl), dzielą się przede wszystkim pozytywnymi opiniami, a nie jak można by przypuszczać wyłącznie negatywnymi. Nagradzają opinią dobrych usługodawców i w efekcie zachęcają innych klientów do zlecenia usług w danym punkcie.
Trzy najcenniejsze możliwości, jakie daje Pstro.pl, to: opiniowanie usług różnego rodzaju w jednym miejscu, wgląd w opinie rodziny, przyjaciół, znajomych oraz osób z sąsiedztwa, a także przeglądanie opinii o usługach z rozróżnieniem geograficznym, z dokładnością do dzielnic największych miast.
Pstrosumenci cały czas otrzymują do dyspozycji kolejne funkcjonalności. Najnowsza to system powiadamiania o nowych ocenach dodanych w serwisie przez naszych znajomych. Informacja o nowej opinii jest widoczna dla internauty po zalogowaniu do serwisu, może też docierać do niego mailem. Dobra ocena wystawiona przez znajomego pozwala zapamiętać dobrego usługodawcę i zachęcić do skorzystania z jego usług.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.