Oddziały banków, urzędy, firmy budowlane, salony kosmetyczne, studia fitness i siłownie, restauracje, szkoły rodzenia, przedszkola – to tylko nieliczne z usług lokalnych, które oceniają konsumenci na nowym serwisie opiniotwórców Pstro.pl.
Wychodząc naprzeciw potrzebom internautów w zakresie zdobywania rzetelnych informacji o lokalnych usługach dwóch gdańszczan zdecydowało powołać do życia polski odpowiednik funkcjonujących za granicą serwisów opiniotwórców – Pstro.pl.
Serwis Pstro.pl – zaprojektowany m. in. na podstawie wyników badania opinii zleconych przez pomysłodawców – umożliwia ocenę usług lokalnych w kilkudziesięciu kategoriach tematycznych. Istotne jest zebranie możliwości opiniowania różnych biznesów pod jednym parasolem. Obok systemu dodawania opinii i komentarzy, internauci otrzymali możliwość tworzenia wokół siebie społeczności. W efekcie stają się wzajemnie beneficjentami dodanych przez siebie ocen.
– Korzystanie z internetowych opinii na Pstro.pl nabiera dodatkowego wymiaru, gdy wśród komentujących są nasi przyjaciele i znajomi. Nie od dziś wiadomo, że opinie osób nam znanych darzymy największym zaufaniem. Nie do przecenienia są także oceny osób z najbliższej okolicy, sąsiadów, mieszkańców naszej dzielnicy – ułatwiają nam poszukiwanie rzetelnych usługodawców w bliskim otoczeniu – mówi Maciej Saganowski, pomysłodawca Pstro.pl. – Pstro.pl to barometr nastroju i zadowolenia klienta. Co ważne, Pstrosumenci (tak nazywają się użytkownicy, od: konsument korzystający z Pstro.pl), dzielą się przede wszystkim pozytywnymi opiniami, a nie jak można by przypuszczać wyłącznie negatywnymi. Nagradzają opinią dobrych usługodawców i w efekcie zachęcają innych klientów do zlecenia usług w danym punkcie.
Trzy najcenniejsze możliwości, jakie daje Pstro.pl, to: opiniowanie usług różnego rodzaju w jednym miejscu, wgląd w opinie rodziny, przyjaciół, znajomych oraz osób z sąsiedztwa, a także przeglądanie opinii o usługach z rozróżnieniem geograficznym, z dokładnością do dzielnic największych miast.
Pstrosumenci cały czas otrzymują do dyspozycji kolejne funkcjonalności. Najnowsza to system powiadamiania o nowych ocenach dodanych w serwisie przez naszych znajomych. Informacja o nowej opinii jest widoczna dla internauty po zalogowaniu do serwisu, może też docierać do niego mailem. Dobra ocena wystawiona przez znajomego pozwala zapamiętać dobrego usługodawcę i zachęcić do skorzystania z jego usług.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.