Oddziały banków, urzędy, firmy budowlane, salony kosmetyczne, studia fitness i siłownie, restauracje, szkoły rodzenia, przedszkola – to tylko nieliczne z usług lokalnych, które oceniają konsumenci na nowym serwisie opiniotwórców Pstro.pl.
Wychodząc naprzeciw potrzebom internautów w zakresie zdobywania rzetelnych informacji o lokalnych usługach dwóch gdańszczan zdecydowało powołać do życia polski odpowiednik funkcjonujących za granicą serwisów opiniotwórców – Pstro.pl.
Serwis Pstro.pl – zaprojektowany m. in. na podstawie wyników badania opinii zleconych przez pomysłodawców – umożliwia ocenę usług lokalnych w kilkudziesięciu kategoriach tematycznych. Istotne jest zebranie możliwości opiniowania różnych biznesów pod jednym parasolem. Obok systemu dodawania opinii i komentarzy, internauci otrzymali możliwość tworzenia wokół siebie społeczności. W efekcie stają się wzajemnie beneficjentami dodanych przez siebie ocen.
– Korzystanie z internetowych opinii na Pstro.pl nabiera dodatkowego wymiaru, gdy wśród komentujących są nasi przyjaciele i znajomi. Nie od dziś wiadomo, że opinie osób nam znanych darzymy największym zaufaniem. Nie do przecenienia są także oceny osób z najbliższej okolicy, sąsiadów, mieszkańców naszej dzielnicy – ułatwiają nam poszukiwanie rzetelnych usługodawców w bliskim otoczeniu – mówi Maciej Saganowski, pomysłodawca Pstro.pl. – Pstro.pl to barometr nastroju i zadowolenia klienta. Co ważne, Pstrosumenci (tak nazywają się użytkownicy, od: konsument korzystający z Pstro.pl), dzielą się przede wszystkim pozytywnymi opiniami, a nie jak można by przypuszczać wyłącznie negatywnymi. Nagradzają opinią dobrych usługodawców i w efekcie zachęcają innych klientów do zlecenia usług w danym punkcie.
Trzy najcenniejsze możliwości, jakie daje Pstro.pl, to: opiniowanie usług różnego rodzaju w jednym miejscu, wgląd w opinie rodziny, przyjaciół, znajomych oraz osób z sąsiedztwa, a także przeglądanie opinii o usługach z rozróżnieniem geograficznym, z dokładnością do dzielnic największych miast.
Pstrosumenci cały czas otrzymują do dyspozycji kolejne funkcjonalności. Najnowsza to system powiadamiania o nowych ocenach dodanych w serwisie przez naszych znajomych. Informacja o nowej opinii jest widoczna dla internauty po zalogowaniu do serwisu, może też docierać do niego mailem. Dobra ocena wystawiona przez znajomego pozwala zapamiętać dobrego usługodawcę i zachęcić do skorzystania z jego usług.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.