W dniu otwarcia ARKADII – największego w Polsce Centrum Handlowego w Warszawie, ruszył serwis WWW Arkadia.com.pl zrealizowany przez krakowską firmę informatyczną Becomo S.A.
Na stronach serwisu można znaleźć informacje o Arkadii, ofertę handlową z uwzględnieniem promocji i wyprzedaży jaką poprzez centrum handlowe kierują najemcy, oraz wydarzenia i magazyn z najnowszymi informacjami i artykułami.
Aktualizacja serwisem WWW wsparta jest narzędziem do samodzielnej jego redakcji. Redaktor ze strony Arkadii może zarządzać wszystkimi elementami treści serwisu. Ponadto wprowadzona została możliwość zarządzania pewnymi jego elementami poprzez samych najemców. Mogą oni aktualizować część poświęconą promocji i wyprzedażom oraz edytować przeznaczone do ich dyspozycji wizytówki. Wprowadzone przez nich dane są akceptowane przez głównego redaktora serwisu. Ta kontrola ma na celu utrzymanie jedności graficznej serwisu.
Serwis WWW posiada również moduł pozwalającym końcowym użytkownikom serwisu na założenie konta w systemie. Celem tej funkcjonalności jest dostarczenie spersonalizowanych treści według określonych przez internautę preferencji. W przyszłości ta sekcja będzie najmocniej rozwijana.
Współpraca między Centrum Handlowym Arkadia reprezentowanym przez Agencję Reklamową KUC a Becomo S.A. będzie rozwijała się w stronę poszerzania funkcjonalności serwisu oraz dopasowywania jego zawartości do zgłaszanych potrzeb internautów. Stale bowiem monitorowane są wyniki ankiet i wnioski zgłaszane w opiniach umieszczonych na stronie internetowej.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.