Agencja Change Communications przygotowała kampanię promującą debiut nowego programu emitowanego` na antenie MTV – „Cribs” („chaty”). Program ten, po raz pierwszy w ramówce polskiej MTV, pokazuje, jak żyją i mieszkają polskie gwiazdy muzyki pop, aktorzy, sportowcy.
Wyzwaniem było stworzenie wyróżniającej, niestandardowej komunikacji budującej wizerunek MTV. Change sięgnęło do niekonwencjonalnych pomysłów spod znaku guerilla.
”Cribs” – to program rozrywkowy umożliwiający widzom „dostęp” do domów i mieszkań znanych osób. Istotą strategii promocyjnej było zaproszenie odbiorców za kulisy domowego życia gwiazd.
Idea kreatywna kampanii opierała się na tym, by pokazać, że „MTV ma klucze do domów polskich gwiazd”. Grupę docelową stanowili ludzie młodzi i kreatywni, podążający za trendami,. szukający rozrywki i newsów z życia gwiazd.
Trzonem kampanii była akcja guerilla. W miejscach uczęszczanych przez młodzież „gubione” były „prawdziwe” klucze do domu Sidneya Polaka lub Mariusza Pudzianowskiego, z ich numerami telefonów i prośbą o kontakt. Klucze można było znaleźć na ulicach, w klubach, w komunikacji miejskiej. Znalazcy, dzwoniąc pod podany numer, odsłuchiwali powitanie z poczty głosowej oraz zaproszenie do obejrzenia MTV Cribs i odwiedzenia strony www z materiałami z programu.
W czasie weekendu 11-13 maja „zgubiono” 2500 kluczy w Warszawie i 1500 w Krakowie. Podczas trzech dni akcji pod podane numery telefonów zadzwoniło aż 3767 osób, co oznacza 94-procentową skuteczność akcji.
Wsparciem ambientowym były wlepki-ogłoszenia gwiazd o zgubionych kluczach z prośbą o kontakt. W kampanii wykorzystano też dwa spoty (z Mariuszem Pudzianowskim i Sidneyem Polakiem) emitowane w MTV, reklamy radiowe, outdoor oraz prasę.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.