Change Communications dla MTV

Agencja Change Communications przygotowała kampanię promującą debiut nowego programu emitowanego` na antenie MTV – „Cribs” („chaty”). Program ten, po raz pierwszy w ramówce polskiej MTV, pokazuje, jak żyją i mieszkają polskie gwiazdy muzyki pop, aktorzy, sportowcy.
Wyzwaniem było stworzenie wyróżniającej, niestandardowej komunikacji budującej wizerunek MTV. Change sięgnęło do niekonwencjonalnych pomysłów spod znaku guerilla.

”Cribs” –  to program rozrywkowy umożliwiający widzom „dostęp” do domów i mieszkań znanych osób. Istotą strategii promocyjnej było zaproszenie odbiorców za  kulisy domowego życia gwiazd.

Idea kreatywna kampanii opierała się na tym, by pokazać, że „MTV ma klucze do domów polskich gwiazd”. Grupę docelową stanowili ludzie młodzi i kreatywni, podążający za trendami,. szukający rozrywki i newsów z życia gwiazd.
Trzonem kampanii była akcja guerilla. W miejscach uczęszczanych przez młodzież „gubione” były „prawdziwe” klucze do domu Sidneya Polaka lub Mariusza Pudzianowskiego, z ich numerami telefonów i prośbą o kontakt. Klucze można było znaleźć na ulicach, w klubach, w komunikacji miejskiej. Znalazcy, dzwoniąc pod podany numer,  odsłuchiwali powitanie z poczty głosowej oraz zaproszenie do obejrzenia MTV Cribs i odwiedzenia strony www z materiałami z programu.

W czasie weekendu 11-13 maja „zgubiono” 2500 kluczy w Warszawie i 1500 w Krakowie. Podczas trzech dni akcji pod podane numery telefonów zadzwoniło aż 3767 osób, co oznacza 94-procentową skuteczność akcji.
Wsparciem ambientowym były wlepki-ogłoszenia gwiazd o zgubionych kluczach z prośbą o kontakt. W kampanii wykorzystano też dwa spoty (z Mariuszem Pudzianowskim i Sidneyem Polakiem) emitowane w MTV, reklamy radiowe, outdoor oraz prasę.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top