Przygotowany został spot TV „Do Czech”. Jego koncept, oparty na podobieństwie brzmieniowym „Czech” i „trzech”, ma odzwierciedlać proste rozumowanie – pewne rzeczy po prostu „się ma”, tak jak w PLAY ma się darmowe rozmowy „do trzech”.
Poprzez historię starszego podrywacza filmik w zabawny sposób informuje, że w PLAY pojawia się oferta "Trzy osoby za darmo", a ci operatorzy, którzy już tę usługę oferują, nie są w stanie nam zaimponować. Motyw stereotypowej, a więc nieskomplikowanej, choć efektownej blondynki, ilustrujący przekaz PLAY, jest elementem zabawnym, łatwo zapamiętywanym i wpisującym się w estetykę komunikacji tego operatora.
Do przeprowadzenia kampanii zostały wykorzystane takie media jak: TV , prasa, outdoor , reklama radiowa w centrach handlowych, Internet, materiały POS
w punktach sprzedaży, dzwonki do telefonów. Czas trwania: 5 maja – 26 maja
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.