Change Communications realizuje nową kampanię PLAY

Opublikowano: 20 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Przygotowany został spot TV „Do Czech”. Jego koncept, oparty na podobieństwie brzmieniowym „Czech” i „trzech”, ma odzwierciedlać proste rozumowanie – pewne rzeczy po prostu „się ma”, tak jak w PLAY ma się darmowe rozmowy „do trzech”.
Poprzez historię starszego podrywacza filmik w zabawny sposób informuje, że w PLAY pojawia się oferta "Trzy osoby za darmo", a ci operatorzy, którzy już tę usługę oferują, nie są w stanie nam zaimponować. Motyw stereotypowej, a więc nieskomplikowanej,  choć efektownej blondynki, ilustrujący przekaz PLAY, jest elementem zabawnym,  łatwo zapamiętywanym i wpisującym się w estetykę komunikacji tego operatora.

Do przeprowadzenia kampanii zostały wykorzystane takie media jak: TV , prasa, outdoor , reklama radiowa w centrach handlowych, Internet, materiały POS
w punktach sprzedaży, dzwonki do telefonów. Czas trwania: 5 maja – 26 maja
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Hanna LaskowskaChange Communications realizuje nową kampanię PLAY

Podziel się!

O autorze

hania