Rozpoczyna się proces zwiększania prędkości – w chello plus do 3 Mbps, a w chello classic do 1,5 Mbps. Tym samym oferta UPC staje się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu oferowanym dla użytkownika indywidualnego na tak szeroką skalę.
Pierwszymi, którzy skorzystają z rekordowego na rynku transferu do 3 Mbps będą użytkownicy chello plus, dzięki któremu można podłączyć do usługi nawet trzy komputery. Z kolei w listopadzie br. prędkość podwoi chello classic – do 1,5 Mbps. Użytkownicy chello plus i chello classic zyskają większe prędkości w ramach dotychczasowej opłaty abonamentowej.
'Realizujemy strategię, zgodnie z którą chello ma być wiodącą pod względem szybkości usługą internetową dla użytkowników indywidualnych – mówi Simon Boyd, dyrektor generalny UPC.- Pozwala na to technologia przesyłu danych stosowana w telewizji kablowej, dzięki której jesteśmy w stanie łatwo odpowiadać na potrzeby klientów i rynku. Oferujemy w tej chwili najszybszy dostęp do internetu na polskim rynku dla indywidualnego użytkownika na tak szeroką skalę, nie podwyższając opłat za abonament.’
Zostały również zwiększone limity pobranych danych na 50 GB z dotychczasowych 15 GB w usłudze chello plus. Dla chello classic ta wartość zostanie zmieniona z dotychczasowych 15 GB na 25 GB miesięcznie.
Niezależnie od szybkiego, szerokopasmowego dostępu do internetu przez całą dobę za stałą miesięczną opłatą, chello oferuje klientom również obszerny pakiet usług. Obejmuje on profesjonalną instalację (okablowania i oprogramowania), polskojęzyczny portal z multimedialną zawartością, konta e-mailowe, miejsce na serwerze na prywatne strony www użytkownika, dostęp do serwerów gier oraz profesjonalną pomoc techniczną on-line i przez telefon.
Ponadto konta pocztowe klientów chello są chronione bezpłatnym filtrem antyspamowym i skanerem antywirusowym McAfee.
Usługa chello dostępna jest w sześciu aglomeracjach miejskich: Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Lublinie i Szczecinie oraz kilku mniejszych miejscowościach.
Z końcem czerwca 2004 roku firma obsługiwała około miliona abonentów telewizji kablowej i ponad 34 tysiące użytkowników Internetu.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.