Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis www.scottusa.com. Międzynarodowy serwis internetowy jest pierwszym etapem długoterminowej umowy agencji na obsługę Scott USA w zakresie marketingu interaktywnego.
Nowy serwis Scott to rozbudowana platforma komunikacyjna, wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne: interaktywne prezentacje produktów, pozwalające na dokładne przyjrzenie się ich detalom, obroty o 360 stopni, filmy video prezentujące działanie technologii stosowanych w rowerach oraz opinie i testy użytkowników. Obok rozbudowanego katalogu ponad 3 tys. produktów w serwisie można znaleźć wirtualny pressroom, sekcję video, podcasty i sylwetki zawodników sponsorowanych przez firmę. Strona oparta na dedykowanym systemie administracji treścią zarządzana jest przez europejski i północno-amerykański dział firmy.
W ramach współpracy Click5 ze Scott USA trwają obecnie prace nad kolejnymi internetowymi akcjami promocyjnymi dla marki. “W przypadku globalnych marek sportowych media interaktywne są kluczowym elementem w strategii marketingowej firmy” mówi Tomasz Woźniak, project manager Click5 odpowiedzialny za prowadzenie projektów dla klientów zagranicznych firmy. “Świadczyć o tym może chociażby ogromna odwiedzalność serwisu, co miesiąc liczona w setkach tysięcy odwiedzin.”
“Pozyskanie globalnego budżetu Scott USA to jedno z kluczowych wydarzeń dla naszej firmy i ogromne wyzwanie” dodaje Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Click5. “Ściśle współpracując z szwajcarskim i amerykańskim oddziałem firmy mocno odświeżyliśmy wizerunek marki w internecie. Kolejne projekty nad którymi w tej chwili pracujemy z klientem pozwolą nam rozwinąć skrzydła w sensie kreatywnym i technologicznym – a tego zawsze szukamy w projektach, których się podejmujemy”.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.