Click5 tworzy globalny serwis Scott USA

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis www.scottusa.com. Międzynarodowy serwis internetowy jest pierwszym etapem długoterminowej umowy agencji na obsługę Scott USA w zakresie marketingu interaktywnego.
Nowy serwis Scott to rozbudowana platforma komunikacyjna, wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne: interaktywne prezentacje produktów, pozwalające na dokładne przyjrzenie się ich detalom, obroty o 360 stopni, filmy video prezentujące działanie technologii stosowanych w rowerach oraz opinie i testy użytkowników. Obok rozbudowanego katalogu ponad 3 tys. produktów w serwisie można znaleźć wirtualny pressroom, sekcję video, podcasty i sylwetki zawodników sponsorowanych przez firmę. Strona oparta na dedykowanym systemie administracji treścią zarządzana jest przez europejski i północno-amerykański dział firmy.

W ramach współpracy Click5 ze Scott USA trwają obecnie prace nad kolejnymi internetowymi akcjami promocyjnymi dla marki. “W przypadku globalnych marek sportowych media interaktywne są kluczowym elementem w strategii marketingowej firmy” mówi Tomasz Woźniak, project manager Click5 odpowiedzialny za prowadzenie projektów dla klientów zagranicznych firmy. “Świadczyć o tym może chociażby ogromna odwiedzalność serwisu, co miesiąc liczona w setkach tysięcy odwiedzin.”

“Pozyskanie globalnego budżetu Scott USA to jedno z kluczowych wydarzeń dla naszej firmy i ogromne wyzwanie” dodaje Bartek Gołębiowski, dyrektor kreatywny Click5. “Ściśle współpracując z szwajcarskim i amerykańskim oddziałem firmy mocno odświeżyliśmy wizerunek marki w internecie. Kolejne projekty nad którymi w tej chwili pracujemy z klientem pozwolą nam rozwinąć skrzydła w sensie kreatywnym i technologicznym – a tego zawsze szukamy w projektach, których się podejmujemy”.

www.scottusa.com
       

Hanna LaskowskaClick5 tworzy globalny serwis Scott USA

Podziel się!

O autorze

hania