ClickAd społecznie

Broker reklamy internetowej – ClickAd – zajmujący się planowaniem, zakupem, monitorowaniem i optymalizacją kampanii reklamowych w Internecie należy do grupy partnerów PCK. W roku 2002 w ramach współpracy z PCK ClickAd przeprowadził dwie kampanie. Pierwsza z nich – „Przywróćmy dzieciom uśmiech” to kampania zachęcająca użytkowników telefonów komórkowych do wysyłania SMS`ów pod numer 7300, była przygotowana przez PLUS GSM. Druga to kampania mailingowa „Kartki dla powodzian.”

„Sieć Partnerów PCK”, to ogólnokrajowa kampania marketingowa, której realizacji podjął się Polski Czerwony Krzyż. PCK to największa organizacja pozarządowa w Polsce około 600 000 członków i ponad 100 000 aktywnych wolontariuszy. Sieć Partnerów PCK, do której należy ClickAd, to również tytuł programu marketingu społecznego na rzecz PCK, w którym Partner PCK zyskuje – pomagając, wspierając Polski Czerwony Krzyż.

„W roku 2003 życzylibyśmy sobie, zacieśnić współpracę z PCK, jesteśmy gotowi przeprowadzić znacznie więcej kampanii, w razie potrzeby nawet, co miesiąc.” – mówi Sobierajski.

„Nasze doświadczenia z ubiegłego roku, w którym przeprowadziliśmy wspólnie dwie kampanie – „Przywróćmy dzieciom uśmiech” oraz „Kartki dla powodzian”, dowodzą, iż jest to działalność, która odnosi sukces, jeśli tylko zawiera element zaangażowania. Kampania „Przywróćmy dzieciom uśmiech” była przeprowadzona na ponad 50 najbardziej popularnych w Polsce witrynach internetowych. Wygenerowaliśmy aż 3,5 mln odsłon. W mailingu „Kartka dla powodzian” w sumie rozdystrybuowaliśmy około 100 000 maili w formatach txt i html.” – dodaje.

http://www.clickad.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top