ClickQuickNow wprowadza nową identyfikację

Opublikowano: 4 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Spółka ClickQuickNow, działająca w obszarze marketingu wykorzystującego internet, SMS oraz e-mail, przedstawiła nową identyfikację wizualną. Zmiany spowodowane są z rozszerzeniem działalności prowadzonej przez spółkę.

CQN_LOGO_ZPoprzez rebranding chcemy pokazać, kim obecnie jesteśmy i czym się zajmujemy na co dzień, pokazać wartość dodaną, którą zapewniamy klientom, codziennie korzystającym z naszych usług. 
Warto podkreślić, że nie jesteśmy spółką bazodanową, ani nie udostępniamy danych, ponieważ nie posiadamy na to zgody. Zajmujemy się permission marketingiem, czyli pozyskiwaniem zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych od naszych klientów podczas rejestracji użytkowników w naszych serwisach internetowych (identycznie jak to robią portale) oraz performance marketingiem, czyli wykonywaniem rozliczanych za efekt działań marketingowych dla naszych klientów (identycznie jak ma to miejsce w sieciach afiliacyjnych). Tym, co odróżnia nas od wielu innych graczy rynkowych, którzy posiadają swoje zasoby bazodanowe, jest dostarczanie leadów na zamówienie – powiedział Marcin Kostecki, prezes zarządu ClickQuickNow.

ClickQuickNow posiada obecnie bazę konsumencką o wielkości ponad 2,7 mln rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich.

Sylwester KozakClickQuickNow wprowadza nową identyfikację

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.