Spółka ClickQuickNow, działająca w obszarze marketingu wykorzystującego internet, SMS oraz e-mail, przedstawiła nową identyfikację wizualną. Zmiany spowodowane są z rozszerzeniem działalności prowadzonej przez spółkę.
Poprzez rebranding chcemy pokazać, kim obecnie jesteśmy i czym się zajmujemy na co dzień, pokazać wartość dodaną, którą zapewniamy klientom, codziennie korzystającym z naszych usług. Warto podkreślić, że nie jesteśmy spółką bazodanową, ani nie udostępniamy danych, ponieważ nie posiadamy na to zgody. Zajmujemy się permission marketingiem, czyli pozyskiwaniem zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych od naszych klientów podczas rejestracji użytkowników w naszych serwisach internetowych (identycznie jak to robią portale) oraz performance marketingiem, czyli wykonywaniem rozliczanych za efekt działań marketingowych dla naszych klientów (identycznie jak ma to miejsce w sieciach afiliacyjnych). Tym, co odróżnia nas od wielu innych graczy rynkowych, którzy posiadają swoje zasoby bazodanowe, jest dostarczanie leadów na zamówienie – powiedział Marcin Kostecki, prezes zarządu ClickQuickNow.
ClickQuickNow posiada obecnie bazę konsumencką o wielkości ponad 2,7 mln rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.