Agencja Freszlab przygotowała konkurs konsumencki będący elementem kampanii, wprowadzającej na rynek najnowszy produkt marki Jacobs – miks kawowy premium Jacobs Krönung 3in1. Główną bohaterką konkursu jest Małgorzata Kożuchowska, a pytanie konkursowe brzmi: „Co nosi Małgosia”? Agencja Freszlab odpowiedzialna była za stworzenie pomysłu na konkurs i strony poświęconej konkursowi.
Zadaniem uczestniczek jest prawidłowa odpowiedź na zadane pytanie konkursowe: Co nosi Małgosia? Konkurs realizowany jest za pośrednictwem strony internetowej www.conosimalgosia.pl, a promuje go szeroko zakrojona kampania w Internecie, którą także realizuje Freszlab.
Codziennie jedna uczestniczka ma możliwość wygrania torebki z limitowanej kolekcji autorstwa Małgorzaty Kożuchowskiej & Pola La dla Jacobs Krönung 3in1. Co tydzień zaś uczestniczki mają szansę wygrać weekendową wycieczkę dla dwóch osób do Paryża, 1000 € na zakupy i wyjątkową złotą torebkę w limitowanej serii – są tylko 4 takie torebki. Konkurs potrwa do 3 maja br.
– Małgorzata Kożuchowska – aktorka, trendsetterka i ikona stylu współczesnego show biznesu zaprojektowała dla Jacobs Krönung 3in1 wyjątkową torbę. Wokół tego obiektu westchnień żeńskiej części polskiego społeczeństwa, zbudowaliśmy całą komunikację – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca agencji Freszlab. Dlaczego? My kobiety uwielbiamy torebki, ekskluzywna edycja miło dźwięczy nam w uszach, a styl i moda to dzisiaj treść życia większości konsumentów – dodaje.
Agencja Freszlab odpowiedzialna za kreację konkursu i stworzenie strony poświęconej konkursowi – www.conosimalgosia.pl w tej chwili odpowiada również za jego realizację.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.