Co wyjdzie z połączenia Smarta, znaków ASCII i Twittera?

Czy pamiętacie narysowanego w zeszycie ludzika, który po przerzuceniu kartek poruszał rękoma i nogami? Producent samochodu Smart wymyślił coś podobnego. Jedyną różnicą jest fakt, że cała prezentacja odbywa się w Twitterze.

Zamiast ludzika mamy w roli głównej Smarta wraz z ruchomym krajobrazem. Jak to zrobiono? Każdy pojedynczy tweet został „narysowany” za pomocą znaków ASCII, a po przytrzymaniu klawisza „J” mamy możliwość przewinięcia tweetów i obejrzenia reklamy samochodu.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q-Ftn2qsIQQ

Takie innowacyjne podejście do reklamy w mediach społecznościowych świadczy o dużej kreatywności zespołu marketingowego producenta Smarta. Dodatkowo reklama ta jest przykładem tego jak wiele potencjału kryje w sobie sam Twitter.

Tweetowa reklama została stworzona przez argentyński oddział Smarta.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top