Twórcy Codemarket.pl nazywają swój platformą skupiającą w jednym miejscu osoby zajmujące się projektowaniem grafiki. Czym chcą się wyróżniać od konkurencyjnych rozwiązań? Zapraszamy do naszej recenzji!
Codemarket.pl to serwis dla osób poszukujących firm zajmujących się szeroko pojętą grafiką. Jest to miejsce dla osób niezależnych, małych i średnich firm jak i największych korporacji. Naszym celem jest zebranie w jednym miejscu największej liczby grafików działających na terenie Polski – czytamy na stronach serwisu.
Odbiorcami Codemarket.pl są graficy, a zwłaszcza webdesignerzy, którzy mogą zamieścić tu swoją wizytówkę, dodać najlepsze prace czy informacje o prowadzonej działalności oraz zleceniodawcy mogący określić budżet, miasto, a następnie wybrać najlepszą dla siebie ofertę.
Nad projektem pracują obecnie trzy osoby, wprowadzające nowe funkcje oraz dbające o promocję serwisu. W ciągu dwóch tygodni przed oficjalnym startem (w połowie listopada) twórcom udało się zebrać ponad 80 grafików którzy zamieścili swoje ogłoszenia (w tym część z wykupionym pakietem Profesjonalista). Obecnie zarejestrowanych jest 160 grafików, w tym 20 z płatnymi kontami. O projekcie rozmawiamy z Hubertem Gawrońskim.
Twórcy Codemarket.pl nie kryją swej inspiracji amerykańskim odpowiednikiem: Sortfolio.com.
Sortfolio to serwis z niezwykle rozbudowaną bazą użytkowników, lecz jest on skierowany głównie do odbiorców z krajów anglojęzycznych. Promocja strony praktycznie nie wychodzi za obszar Stanów Zjednoczonych, Kanady oraz Wielkiej Brytanii. Z tego powodu na Sortfolio ilość ogłoszeń naszych rodaków jest znikoma, a sam serwis pozostaje nieznany dla większości tutejszych konsumentów. Atutem Codemarket.pl jest określony rynek, jakim jest nasz kraj oraz mocna promocja – przekonują.
Polskim konkurentem Codemarket.pl jest także serwis Listed.pl. Przewagą recenzowanego projektu ma być podejście do jego tworzenia.
Codemarket.pl nie jest, jak w przypadku Listed, projektem stworzonym hobbystycznie, który miał być odskocznią od codziennej pracy – dodaje pan Hubert.
Codemarket.pl działa w modelu freemium. Dla użytkowników dostępne są darmowe konta w pakiecie „Amator”, które umożliwiają zamieszczenie ogłoszenia z jednym slajdem swoich prac. Natomiast płatne konto „Profesjonalista” daje większe możliwości: cztery razy większe ogłoszenie, sześć slajdów prac czy „listowanie” nad ogłoszeniami darmowymi.
Wśród planów na przyszłość twórcy wymieniają monitorowanie liczby wyświetleń profilu, danych kontaktowych, wprowadzenie mailingów ze zleceniami od klientów. Pojawią się również zaawansowane opcje filtrowania grafików (np. po specyfice ich działalności) oraz uproszczony proces tworzenia konta.
To tylko część recenzji. Całość znaleźć można na Wystartowali.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.