Comarch Internet Banking jest systemem bankowości internetowej obsługującym klientów detalicznych, MSP, jak i klientów korporacyjnych. Jest najczęściej wybieranym przez banki komercyjne w Polsce systemem bankowości internetowej. Korzystają z niego klienci Raiffeisen, Fortis, ING, PEKAO, BPH, DnB Nord i Alior Bank.
Wszechstronność rozwiązania Comarch Internet Banking doceniana jest zarówno w środowisku bankowym, jak i przez klientów w kraju i zagranicą. Potwierdzają to ostatnie nagrody dla banków posługujących się rozwiązaniem dla bankowości internetowej Comarch:
- „Europrodukt 2009” dla Bankowości Internetowej w banku Pekao SA;
- „Best Corporate/Institutional Internet Bank in Poland” dla internetowej bankowości korporacyjnej w prestiżowym konkursie „World’s Best Internet Banks 2009” w banku Pekao SA;
- Najlepszy bank w internecie w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka 2009” dla systemu bankowości elektronicznej w Alior Banku.
To nie pierwsze nagrody dla rozwiązania bankowości internetowej Comarch. System bankowości elektronicznej Alior Internet Banking, oparty na technologii Comarch, w marcu bieżącego roku został nagrodzony przez Gazetę Bankową w konkursie „Hit Roku” w kategorii „Najlepszy projekt informatyczny w instytucjach finansowych – 2008”.
Według badań Instytutu Gartnera, blisko połowa konsumentów korzysta z jednego, bądź dwóch systemów bankowości internetowej. Te same badania wskazują jednak, że oczekiwania klientów, co do kanałów samoobsługowych nie pokrywają się z oczekiwaniami banku. Klienci stawiają na ergonomię użytkowania, różnorodność funkcjonalności oraz bezpieczeństwo w zarządzaniu swoimi finansami. Banki natomiast chcą wykorzystać kanał elektroniczny jedynie do zwiększenia sprzedaży swoich produktów. Rozbieżności w oczekiwaniach sprawiają, że klienci wykazują skłonność do częstych zmian banku w poszukiwaniu satysfakcjonującej funkcjonalności konta internetowego. Banki, których kanały samoobsługowe nie będą personalizowane dla użytkowników, wkrótce ich stracą. Rozwiązanie Comarch Internet Banking wychodzi naprzeciw oczekiwaniom zarówno banku, jak i klientów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, system zapewnia szeroką funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz dostęp do wszystkich produktów banku z poziomu jednego pulpitu. – mówi Anna Wierzchucka, Business Developement Manager, Comarch SA.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!