Comtica, warszawska spółka informatyczna została uhonorowana pierwszą nagrodą Złoty Bit 2003 w kategorii „Najlepszy produkt – software”.
W skład Kapituły konkursu weszli redaktorzy naczelni polskich pism IT. Najlepszym produktem roku ogłoszono główną pozycję oferty firmy, Comtica Enterprise Portal. Jest to portal korporacyjny nowej generacji skierowany do średnich i dużych przedsiębiorstw.
Comtica wprowadziła własną koncepcję portalu na polski rynek w pierwszym kwartale 2002 r. Przez kilkanaście miesięcy produkt znalazł zastosowanie w takich firmach jak Canal+, DB Securities, Energis, HP, Medicover i Samsung. Udany debiut produktu pozwolił w ciągu roku potroić przychody spółki.
W ubiegłym roku Comtica przyznano II nagrodę Złotego Bita za wdrożenie portalu na potrzeby Canal+.
„Tegoroczna nagroda jest dla nas prawdziwym wyróżnieniem” – mówi Marek Massalski, odpowiedzialny za PR w Comtica. „O ile ubiegłoroczny sukces dotyczył jednego wdrożenia, dziś zewnętrzni i niezależni eksperci z branży potwierdzili, że wybrany przez naszą firmę kierunek rozwoju oferty jest właściwy”.
Nagrody Złotego Bita będą wręczane wszystkim laureatom podczas konferencji EOIF 2003 organizowanej w dniach 29, 30 lipca br. przez firmę Software Konferencje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.