Škoda Fabia i firma odzieżowa Monnari postanowiły postawić na wspólne przedsięwzięcie i stworzyć limitowaną serię aut dla kobiet, ozdobionych w stylu Monnari. Cała kampania promocyjna przebiega pod hasłem „Są takie rzeczy, na których mężczyźni się nie znają”. Towarzyszy jej konkurs, polegający na udekorowaniu Fabii zgodnie z własnym gustem oraz na zaproponowaniu hasła reklamującego ten kobiecy samochód. Do wygrania oczywiście Fabia Monnari.
Za stworzenie internetowej kampanii odpowiedzialna była agencja interaktywna Conecto. Utrzymany w kobiecej stylistyce serwis www wpisuje się w całe przedsięwzięcie i tworzy spójny wizerunek obu marek. Kierowana do określonej grupy kobiet strona ma delikatny, elegancki design, współgrający z założeniami kampanii.
Najważniejszą częścią strony jest konfigurator aut (nazwany przymierzalnią), w którym każda z pań tworzy samochód w swoim stylu. Specjalna zakładka „Jestem kobietą” to dział pozwalający na wypowiadanie się i poznanie opinii innych kobiet. Serwis ma być, też miejscem gdzie panie znajdują chwilę wytchnienia od codziennych spraw.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.