Conecto dla Fabia Monnari

Opublikowano: 10 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Škoda Fabia i firma odzieżowa Monnari postanowiły postawić na wspólne przedsięwzięcie i stworzyć limitowaną serię aut dla kobiet, ozdobionych w stylu Monnari. Cała kampania promocyjna przebiega pod hasłem „Są takie rzeczy, na których mężczyźni się nie znają”. Towarzyszy jej konkurs, polegający na udekorowaniu Fabii zgodnie z własnym gustem oraz na zaproponowaniu hasła reklamującego ten kobiecy samochód. Do wygrania oczywiście Fabia Monnari.
Za stworzenie internetowej kampanii odpowiedzialna była agencja interaktywna Conecto. Utrzymany w kobiecej stylistyce serwis www wpisuje się w całe przedsięwzięcie i tworzy spójny wizerunek obu marek. Kierowana do określonej grupy kobiet strona ma delikatny, elegancki design, współgrający z założeniami kampanii.

Najważniejszą częścią strony jest konfigurator aut (nazwany przymierzalnią), w którym każda z pań tworzy samochód w swoim stylu. Specjalna zakładka „Jestem kobietą” to dział pozwalający na wypowiadanie się i poznanie opinii innych kobiet. Serwis ma być, też miejscem gdzie panie znajdują chwilę wytchnienia od codziennych spraw.

Hanna LaskowskaConecto dla Fabia Monnari

Podziel się!

O autorze

hania