3 lipca 2003 roku firma Microsoft Business Solutions zorganizowała doroczną imprezę dla Partnerów – Channel Partner Kick Off 2003. Do warszawskiego Multikina mieszczącego się przy Al. KEN, przybyli przedstawiciele 45 firm partnerskich. Oprócz prezentacji merytorycznych goście mogli obejrzeć imponujący pokaz laserowy, oraz przedpremierowy pokaz filmu „Telefon”.
Całodzienne spotkanie było okazją do podsumowania działań w zakończonym 30 czerwca br. roku fiskalnym. Przedstawiono również strategię rozwoju firmy i jej produktów oraz współpracy z Kanałem Partnerskim. Na zakończenie rozstrzygnięty został konkurs Partner Roku 2003.
Tytuł Partner Roku 2003 otrzymała firma Bonair S.A. , przyznane zostały również dwa równorzędne wyróżnienia, które przypadły firmom CSF Polska i IT.integro.
Do najważniejszych osiągnięć minionego roku firma Microsoft Business Solutions zalicza wzrost obrotów o 68%, rozbudowę kanału partnerskiego i doskonałe relacje z firmami partnerskimi oraz pozyskanie referencyjnych klientów. Zdaniem Macieja Potapczyka, dyrektora generalnego Microsoft Business Solutions, o sukcesach firmy decydują przede wszystkim ludzie pracujący w firmie. „Obecny zespół Microsoft Business Solutions też należy zaliczyć do naszych sukcesów”, powiedział M. Potapczyk.
Rozbudowa kanału partnerskiego rozpoczęta w październiku ub. roku zakończyła się pozyskaniem 14 nowych Partnerów dla systemu Axapta i 12 partnerów dla systemu Navision. Obecnie kanał partnerski składa się z 48 Partnerów i 2 Partnerów developerów.
Microsoft Business Solutions dostrzega potrzebę dalszej rozbudowy kanału partnerskiego. Pod koniec FY’04 firma planuje zwiększenie ogólnej liczby partnerów do 85, w tym 30 dla Axapty i 55 dla Navision.
Microsoft Business Solutions planuje wprowadzenie nowego programu partnerskiego, w którym firmy będą mogły uzyskać tytuł Srebrny lub Złoty Partner Microsoft Business Solutions. W dalszym ciągu oferowane będą szkolenia doskonalące techniki sprzedaży i negocjacji, podnoszące umiejętności budowy dobrych relacji z potencjalnymi klientami. Szkolenia prowadzone są przez wysokiej klasy trenerów Międzynarodowego Centrum Szkoleń i Kompetecji, które zostało utworzone w maju br.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.