Cristal dla Mediaedge:cia

Opublikowano: 20 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Jury Festiwalu Reklamy Meribel doceniło kampanię przygotowaną przez dom mediowy Mediaedge:cia Polska dla firmy Ikea przyznając jej – Cristal – jedną z głównych nagród. Kampania była zrealizowana jesienią 2006 roku a jej hasłem przewodnim było „Jestem gdzie indziej – dowiedz sie dlaczego?”.
Międzynarodowe jury Festiwalu Reklamy Meribel, w skład którego wchodzą szefowie agencji i przedstawiciele klientów wybrało grono laureatów tegorocznego konkursu. Jedną z nagród głównych – Cristal – przyznano Mediaedge:cia Polska za kampanię dla IKEA w kategorii usługi inne niż finansowe.

Festiwal organizowany jest od 2001 roku i jest formą wymiany doświadczeń między profesjonalistami świata reklamy. Biorą w nim udział klienci, producenci, przedstawiciele mediów, firmy badawcze oraz główne agencje.
Celem festiwalu jest promocja europejskiej reklamy. W 2007 roku w festiwalu wzięło udział ponad 950 delegatów, w tym przedstawiciele 160 klientów.

Jednocześnie jury doceniło także inną kampanię Mediaedge:cia. Francuski oddział został uhonorowany Cristalem w kategorii produktów masowych za kampanię DARE przygotowaną dla firmy Wilkinson Sword.

Hanna LaskowskaCristal dla Mediaedge:cia

Podziel się!

O autorze

hania