Jury Festiwalu Reklamy Meribel doceniło kampanię przygotowaną przez dom mediowy Mediaedge:cia Polska dla firmy Ikea przyznając jej – Cristal – jedną z głównych nagród. Kampania była zrealizowana jesienią 2006 roku a jej hasłem przewodnim było „Jestem gdzie indziej – dowiedz sie dlaczego?”.
Międzynarodowe jury Festiwalu Reklamy Meribel, w skład którego wchodzą szefowie agencji i przedstawiciele klientów wybrało grono laureatów tegorocznego konkursu. Jedną z nagród głównych – Cristal – przyznano Mediaedge:cia Polska za kampanię dla IKEA w kategorii usługi inne niż finansowe.
Festiwal organizowany jest od 2001 roku i jest formą wymiany doświadczeń między profesjonalistami świata reklamy. Biorą w nim udział klienci, producenci, przedstawiciele mediów, firmy badawcze oraz główne agencje.
Celem festiwalu jest promocja europejskiej reklamy. W 2007 roku w festiwalu wzięło udział ponad 950 delegatów, w tym przedstawiciele 160 klientów.
Jednocześnie jury doceniło także inną kampanię Mediaedge:cia. Francuski oddział został uhonorowany Cristalem w kategorii produktów masowych za kampanię DARE przygotowaną dla firmy Wilkinson Sword.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.