Wrocławska firma windykacyjna KRUK Systemy Inkaso zakupiła internetową wersję Web@CRM od Logotec Enterprise. Zatrudnienie w firmie KRUK wzrosło między majem 2002 a lutym 2003 od 40 do 300 pracowników. Z tego powodu centrala we Wrocławiu i oddziały wymagają istnienia nowoczesnego systemu ułatwiającego wewnętrzną komunikację, a także wspomagającego relacje z klientami.
System Web@CRM umożliwi m.in. tworzenie bazy i rejestrację klientów, ułatwi planowanie i prognozowanie sprzedaży oraz sprawdzenie aktywności handlowców. Pomocny będzie w przygotowaniu, realizacji i ocenie skuteczności działań marketingowych i sprzedażowych.
Od 03.03.2003 roku firma rozpocznie wdrażanie w/w systemu. Spółka początkowo zakupiła 10 licencji dla kluczowych stanowisk w dziale handlowym w centrali firmy we Wrocławiu. System zostanie wdrożony w celu zarządzania sprzedażą i marketingiem. Wdrażanie Web@CRM zakończy się pod koniec czerwca br.. W ostatniej fazie system zostanie wdrożony na kolejne stanowiska pracy. Call center firmy KRUK Sp. z o.o. liczy obecnie 160 stanowisk, które są obsługiwane przez 250 operatorów w systemie dwuzmianowym i pracy w weekendy. Z tego powodu kluczowa dla wdrożenia staje się integracja Web@CRM z rozbudowanym systemem obsługującym call center.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.