Crowley przedłuża do 30 listopada 2002 roku promocję zakupu usługi VoIP Kontakt bez abonamentu. Dzięki niej klienci przez cały okres korzystania z usługi będą ponosić jedynie koszty wykonanych rozmów, bez żadnych opłat dodatkowych.
Crowley wprowadził usługi VoIP do swojej oferty w lipcu br. Usługi te są realizowane za pośrednictwem własnej infrastruktury dostępowej, a całość kosztów integracji systemów u klientów pokrywa Crowley. Dzięki temu mogą oni korzystać z kompleksowej usługi telekomunikacyjnej i zredukować koszty połączeń aż do 40% w przypadku rozmów międzynarodowych i do 20% w połączeniach z abonentami telefonów komórkowych.
Dodatkowo, Crowley oferuje usługę Głosowego VPN, która umożliwia zastosowanie jednej infrastruktury do transmisji danych komputerowych i głosu.
„Nasi Klienci bardzo pozytywnie zareagowali na przygotowaną przez nas promocję. Na ich prośbę wydłużamy zatem okres promocji do 30 listopada. Wiele osób, z którymi rozmawiałem deklarowało chęć skorzystania z naszej usługi właśnie w ciągu najbliższego miesiąca. Wychodzimy zatem naprzeciw ich oczekiwaniom. Elementem naszej polityki troski o klienta jest oferowanie naszym Abonentom produktów na preferencyjnych warunkach – a takim jest VoIP Kontakt bez abonamentu.” – mówi Jacek Kotur, dyrektor marketingu w Crowley Data Poland.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.