Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu.
O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i rozszerzenia działalności poza centralną Polską, a kolejny to alternatywa dla dotychczasowych klientów, których projekty z różnych względów nie mogą być realizowane w Warszawie.
Z chwilą przystąpienia do Unii Europejskiej staliśmy się poważnym partnerem dla firm niemieckich, coraz częściej dostajemy zapytania i zlecenia projektów – mówi Maciej Wielkopolan, CEO CTM. Wrocław zlokalizowany blisko zachodniej granicy Polski jest dużym atutem w kontaktach, łatwiej znaleźć ludzi posługujących się językiem niemieckim ale także, jest to strategiczna lokalizacja dla projektów polskich, w ten sposób możemy obsługiwać inne regiony. Rozwój rynku i zapotrzebowanie na usługi telemarketingowe jest bardzo duże, wymaga to znacznie większego zaangażowania firm usługowych typu call / contact center niż jest to obecnie, zatem ryzyko naszej inwestycji jest minimalne – dodaje.
W systemie dwu zmianowym powstanie 300 stanowisk pracy, zarządzanie tak dużym potencjałem ludzi wymaga dobrej organizacji pracy oraz stałego monitoringu, dlatego struktura oddziału odpowiada standardom wypracowanym przez warszawskie contact center – mówi Maciej Wielkopolan.
Odział świadczy wszelkie usługi contact center, z ukierunkowaniem na telemarketing wychodzący (outbound). Został już zrealizowany pierwszy projekt dla banku BZ WBK, a w chwili obecnej prowadzone są przygotowania do obsługi dużego klienta z Niemiec.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.