Trwa sezon na zakupy grupowe, kolejny nowy serwis , który stara się zainteresować użytkowników zniżkami na usługi świadczone przez restauracje, salony kosmetyczne, siłownie i inne miejsca to Cuppon.pl.
Cuppon.pl to internetowa platforma lokalnych promocji, na której pojawiają się tanie oferty. Zasada działania ta sama co wszystkich ostatnio powstałych serwisów z tego segmentu: prezentowanie produktów lub usług przy zakupie, których możliwe jest uzyskanie wysokiego rabatu. Jedynym warunkiem uruchomienia oferty jest osiągnięcie minimalnej sprzedaży.
– Naszym celem jest zapewnie korzyści kupującemu jak i sprzedającemu. Dla przedsiębiorcy atutem jest pozyskanie nowych klientów z okolic swojej działalności, natomiast dla użytkowników jest doskonałą okazją do skorzystania atrakcyjnych cenowo ofert – tłumaczy jeden ze współzałożycieli serwisu cuppon.pl, Dawid Dusza.
Serwis rozpoczął swoją działalność w Krakowie. W najbliższych tygodniach wystartuje również w Katowicach, Bielsku-Białej i Wrocławiu. Wkrótce swoim zasięgiem obejmie także Warszawę, Łódź, Poznań i Trójmiasto.
W związku z planowanym dalszym rozwojem platformy, Cuppon.pl nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestorów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.