Gemius rozpoczyna jutro szkolenia dla domów mediowych. „Cykl życia kampanii”, pierwsze szkolenie organizowane przez firmę Gemius Polska, ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób poszczególne narzędzia i metody badawcze wspierają każdy etap kampanii reklamowej.
„Które kreacje wybrać?”, „Do kogo faktycznie dotrze moja kampania?”, „Jak moja kampania wpływa na nastawienie klientów do marki oraz jakie są powody jej wyboru?” – to pytania, na które musi sobie odpowiedzieć każdy, kto planuje kampanię reklamową. Szkolenie „Cykl życia kampanii”, organizowane przez firmę Gemius Polska dla domów mediowych, ma na celu zaprezentowanie, w jaki sposób poszczególne narzędzia i metody badawcze wspierają każdy etap kampanii reklamowej.
Pierwsze takie szkolenie odbędzie się 14 czerwca br. w Warszawie i będzie miało charakter zamknięty. W przyszłości Gemius planuje włączyć je do swojej oferty adresowanej do wszystkich podmiotów wykorzystujących Internet w celach reklamowych.
Szkolenie „Cykl życia kampanii” zostało opracowane specjalnie z myślą o potrzebach domów mediowych. Uczestnicy szkolenia otrzymają rzetelną informację i praktyczną wiedzę na temat możliwości wykorzystania poszczególnych narzędzi i metod badawczych na wszystkich etapach kampanii reklamowej – od momentu jej zainicjowania, poprzez jej realizację, do etapu mierzenia efektywności i wyciągania wniosków.
– Cykl szkoleń dla domów mediowych, które rozpoczynamy ma na celu zaprezentowanie korzyści i treści, jakie dostarczają realizowane przez nas badania. Chcemy przekonać biorących udział w szkoleniu, że zastosowanie odpowiednich narzędzi i analiza ich wyników wspierają proces tworzenia, realizacji, oceny i rozliczania kampanii reklamowych – mówi Dominika Poleszak z Gemius Polska, prowadząca szkolenie.
Szkolenie obejmie trzy bloki tematyczne – „narodziny”, „dorastanie” i „dojrzałość”, odwołujące się do poszczególnych etapów cyklu życia kampanii reklamowych. Dodatkowo spotkanie będzie stanowiło okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami domów mediowych.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.