Z początkiem stycznia do agencji interaktywnej Artegence dołączył Andrzej Szewczyk, obejmując stanowisko Senior Innovation Managera.
Przez ostatnie trzy lata Szewczyk pracował w Telewizji Polskiej – kierując redakcją Ośrodka Mediów Interaktywnych od momentu jego powstania, a wcześniej koordynując prace zespołu technicznego w projekcie telewizji interaktywnej iTVP.
Andrzej Szewczyk szefować będzie zespołowi kompetencyjnemu wyłonionemu ze struktur Artegence, który specjalizować się będzie w doradzaniu firmom z rynku podmiotów usług konwergentnych – spółek medialnych i telekomunikacyjnych – jak efektywnie wykorzystywać internet w działalności biznesowej.
– „Duże spółki mediowe działające na rynku amerykańskim od kilku lat słyszą od swoich doradców – Nie budujcie drukarni! Kupujcie serwery! Wydaje się, że polskie oddziały międzynarodowych koncernów mediowych jak i rodzime podmioty, odebrały tę wiadomość i błyskawicznie budzą się ze snu” – komentuje Artur Gortych, prezes Artegence.
– „Nasza agencja, dzięki swojemu trzynastoletniemu doświadczeniu, zbudowała zespół kompetencji, które pozwalają takim firmom wykonać pewny skok w przyszłość mediów internetowych. Nie wystarczy kupić „CMSa”, aby zbudować udany portal. Tylko połączenie wiedzy o jego budowie, doświadczenia mediowo-reklamowego, wiedzy badawczej, wysokiej jakości platform technologicznych, mobilnych doświadczeń oraz umiejętności przewidywania przyszłości może dać maksimum szans na sukces. Artegence zbudowała taki właśnie zespół kompetencji w jednej organizacji, a Andrzej świetnie wpisuje się w profil zespołu, wzmacniając go w obszarze projektów konwergentnych” – podkreśla Artur Gortych.
– „Rynek, na którym obok tradycyjnych spółek medialnych coraz aktywniejsze są firmy sektora telekomunikacyjnego, jest szczególnie istotny dla Artegence. Dzięki inwestycjom badawczo-rozwojowym oraz rozbudowie struktury, Artegence może zaoferować kompleksowy pakiet usług w tym obszarze” – zapewnia Andrzej Szewczyk, Innovation Manager.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.