Z początkiem stycznia do agencji interaktywnej Artegence dołączył Andrzej Szewczyk, obejmując stanowisko Senior Innovation Managera.
Przez ostatnie trzy lata Szewczyk pracował w Telewizji Polskiej – kierując redakcją Ośrodka Mediów Interaktywnych od momentu jego powstania, a wcześniej koordynując prace zespołu technicznego w projekcie telewizji interaktywnej iTVP.
Andrzej Szewczyk szefować będzie zespołowi kompetencyjnemu wyłonionemu ze struktur Artegence, który specjalizować się będzie w doradzaniu firmom z rynku podmiotów usług konwergentnych – spółek medialnych i telekomunikacyjnych – jak efektywnie wykorzystywać internet w działalności biznesowej.
– „Duże spółki mediowe działające na rynku amerykańskim od kilku lat słyszą od swoich doradców – Nie budujcie drukarni! Kupujcie serwery! Wydaje się, że polskie oddziały międzynarodowych koncernów mediowych jak i rodzime podmioty, odebrały tę wiadomość i błyskawicznie budzą się ze snu” – komentuje Artur Gortych, prezes Artegence.
– „Nasza agencja, dzięki swojemu trzynastoletniemu doświadczeniu, zbudowała zespół kompetencji, które pozwalają takim firmom wykonać pewny skok w przyszłość mediów internetowych. Nie wystarczy kupić „CMSa”, aby zbudować udany portal. Tylko połączenie wiedzy o jego budowie, doświadczenia mediowo-reklamowego, wiedzy badawczej, wysokiej jakości platform technologicznych, mobilnych doświadczeń oraz umiejętności przewidywania przyszłości może dać maksimum szans na sukces. Artegence zbudowała taki właśnie zespół kompetencji w jednej organizacji, a Andrzej świetnie wpisuje się w profil zespołu, wzmacniając go w obszarze projektów konwergentnych” – podkreśla Artur Gortych.
– „Rynek, na którym obok tradycyjnych spółek medialnych coraz aktywniejsze są firmy sektora telekomunikacyjnego, jest szczególnie istotny dla Artegence. Dzięki inwestycjom badawczo-rozwojowym oraz rozbudowie struktury, Artegence może zaoferować kompleksowy pakiet usług w tym obszarze” – zapewnia Andrzej Szewczyk, Innovation Manager.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.