Redakcja magazynu „Brief” zdecydowała się nagrodzić wyróżniającą się osobowość rynku marketingowego. Tytuł Człowieka Reklamy 2007 przyznany został Marek Żołędziowski, współudziałowiec i przyszły prezes Grupy Mothership.
Marek Żołędziowski z branżą reklamową związany jest od 13 lat.
Został wyróżniony za wkład w polską reklamę, a także za odwagę, charyzmę i entuzjazm z jakim patrzy w przyszłość.
Jacek Olechowski, współwłaściciel Grupy Mothership: W ostatnich latach Marek Żołędziowski udowodnił, że jak nikt inny na rynku potrafi zbudować agencję, która jest silna pod wieloma względami: strategicznie, kreatywnie i biznesowo, a co najważniejsze doskonale oceniana przez pracowników i klientów. Jestem przekonany, że w naszym wspólnym innowacyjnym i niesieciowym kontekście będzie mógł zbudować produkt jeszcze lepiej odpowiadający na tak szybko zmieniające się wyzwania rynkowe.
Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Grupy Euro RSCG, wcześniej dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi
Z Markiem pracowało mi się bardzo dobrze, przeżyliśmy wspólnie bardzo wiele i też wiele mu zawdzięczam. Mimo tego że mamy inne charaktery dzielimy podobne poczucie humoru. To pozwala przeżyć wiele… Do organizacji wnosił przede wszystkim silną wizję i wiarygodność jako leader agencji (aczkolwiek na początku mało kto w niego wierzył). Determinacja, ambicja i poczucie humoru są jego silnymi stronami. Chociaż te pierwsze dwie cechy czasami bywają jego słabymi stronami. Tylko Chuck Norris jest idealny.
Wywiad z Markiem Żołędziowskim, został opublikowany w grudniowym numerze Briefu (99/12).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.