Redakcja magazynu „Brief” zdecydowała się nagrodzić wyróżniającą się osobowość rynku marketingowego. Tytuł Człowieka Reklamy 2007 przyznany został Marek Żołędziowski, współudziałowiec i przyszły prezes Grupy Mothership.
Marek Żołędziowski z branżą reklamową związany jest od 13 lat.
Został wyróżniony za wkład w polską reklamę, a także za odwagę, charyzmę i entuzjazm z jakim patrzy w przyszłość.
Jacek Olechowski, współwłaściciel Grupy Mothership: W ostatnich latach Marek Żołędziowski udowodnił, że jak nikt inny na rynku potrafi zbudować agencję, która jest silna pod wieloma względami: strategicznie, kreatywnie i biznesowo, a co najważniejsze doskonale oceniana przez pracowników i klientów. Jestem przekonany, że w naszym wspólnym innowacyjnym i niesieciowym kontekście będzie mógł zbudować produkt jeszcze lepiej odpowiadający na tak szybko zmieniające się wyzwania rynkowe.
Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Grupy Euro RSCG, wcześniej dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi
Z Markiem pracowało mi się bardzo dobrze, przeżyliśmy wspólnie bardzo wiele i też wiele mu zawdzięczam. Mimo tego że mamy inne charaktery dzielimy podobne poczucie humoru. To pozwala przeżyć wiele… Do organizacji wnosił przede wszystkim silną wizję i wiarygodność jako leader agencji (aczkolwiek na początku mało kto w niego wierzył). Determinacja, ambicja i poczucie humoru są jego silnymi stronami. Chociaż te pierwsze dwie cechy czasami bywają jego słabymi stronami. Tylko Chuck Norris jest idealny.
Wywiad z Markiem Żołędziowskim, został opublikowany w grudniowym numerze Briefu (99/12).
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.