Człowiek Reklamy magazynu „Brief”

Opublikowano: 20 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Redakcja magazynu „Brief” zdecydowała się nagrodzić wyróżniającą się osobowość rynku marketingowego. Tytuł Człowieka Reklamy 2007 przyznany został Marek Żołędziowski, współudziałowiec i przyszły prezes Grupy Mothership.
Marek Żołędziowski z branżą reklamową związany jest od 13 lat.
Został wyróżniony za wkład w polską reklamę, a także za odwagę, charyzmę i entuzjazm z jakim patrzy w przyszłość.

Jacek Olechowski, współwłaściciel Grupy Mothership: W ostatnich latach Marek Żołędziowski udowodnił, że jak nikt inny na rynku potrafi zbudować agencję, która jest silna pod wieloma względami: strategicznie, kreatywnie i biznesowo, a co najważniejsze doskonale oceniana przez pracowników i klientów. Jestem przekonany, że w naszym wspólnym innowacyjnym i niesieciowym kontekście będzie mógł zbudować produkt jeszcze lepiej odpowiadający na tak szybko zmieniające się wyzwania rynkowe.

Jacek Szulecki, dyrektor kreatywny Grupy Euro RSCG, wcześniej dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi
Z Markiem pracowało mi się bardzo dobrze, przeżyliśmy wspólnie bardzo wiele i też wiele mu zawdzięczam. Mimo tego że mamy inne charaktery dzielimy podobne poczucie humoru. To pozwala przeżyć wiele… Do organizacji wnosił przede wszystkim silną wizję i wiarygodność jako leader agencji (aczkolwiek na początku mało kto w niego wierzył). Determinacja, ambicja i poczucie humoru są jego silnymi stronami. Chociaż te pierwsze dwie cechy czasami bywają jego słabymi stronami. Tylko Chuck Norris jest idealny.

Wywiad z Markiem Żołędziowskim, został opublikowany w grudniowym numerze Briefu (99/12).

Hanna LaskowskaCzłowiek Reklamy magazynu „Brief”

Podziel się!

O autorze

hania