FRU.PL, serwis oferujący bilety lotnicze, a wkrótce także miejsca w hotelach oraz wynajem samochodów przez Internet, pozyskał inwestora. W zamian za 35% udziałów we FRU.PL, Fundusz Private Equity Tar Heel Capital zainwestuje w przedsięwzięcie 3,8 mln złotych (1,1 mln euro).
Środki pozyskane od Tar Heel Capital zostaną przeznaczone na rozwój
FRU.PL oraz ekspansję zagraniczną. FRU.PL to bowiem polska spółka z
międzynarodowymi ambicjami. Analizy wykonane na zlecenie FRU.PL pokazują
wyraźnie, jak wielki potencjał tkwi w środkowoeuropejskim rynku
rezerwacji lotniczych online. Poprzez świadczenie usług w oparciu o
zaawansowaną technologię informatyczną oraz wysokiej jakości obsługę
klienta, FRU.PL chce na tym obiecującym rynku osiągnąć pozycję lidera.
Polska jest kolejnym etapem na drodze do realizacji tego celu. W
kwietniu ubiegłego roku założyciele FRU.PL, Michał Wrodarczyk i Jarosław
Adamski, powołali w Rumunii bliźniaczy portal VOLA.RO. W krótkim czasie
serwis zdobył czołową pozycję na tamtejszym rynku, notując wzrosty
obrotów rzędu 50-100% miesięcznie. Wkrótce ruszą również podobne serwisy
na szybko rosnących rynkach rosyjskim i ukraińskim.
„Jesteśmy dumni, że fundusz docenił nasze pomysły i podzielił wiarę w
sukces. Środki pozyskane od Tar Heel Capital pozwolą nam na rozwój
technologii wyszukiwania połączeń lotniczych i wzbogacanie serwisu
o nowe funkcjonalności. Chcemy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych
użytkowników oferując im unikalną możliwość kreowania własnych podróży
za pomocą łatwych w użyciu i intuicyjnych narzędzi.” – mówi Michał
Wrodarczyk, Prezes FRU.PL.
„Inwestycją we FRU.PL dajemy wyraz naszemu przekonaniu o niezwykłym
potencjale, tkwiącym w rynku rezerwacji lotniczych i hotelowych online w
naszej części Europy.” – twierdzi Grzegorz Bielowicki, Partner
Zarządzający Tar Heel Capital. „FRU.PL to dynamiczna, dobrze zarządzana
spółka działająca na perspektywicznym rynku. Profesjonalny management z
dużym doświadczeniem, zaawansowana technologia i nasze wsparcie
finansowe z pewnością pozwolą uczynić FRU.PL liderem swojej branży w
Europie Środkowo-Wschodniej.” – dodaje Grzegorz Bielowicki.
Trzy pierwsze miesiące działalności FRU.PL potwierdzają zasadność tych
prognoz. W tym czasie liczba wyszukiwań konkretnych połączeń na portalu
FRU.PL sięgnęła 141 tysięcy, znacznie przekraczając oczekiwania założycieli.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.