Wyniki ankiety przeprowadzonej przez Monster pokazują, że wielu osobom zdarzyło się zapomnieć podczas świątecznej imprezy firmowej. Prawie co dziesiąty pracownik przyznał się do zrobienia czegoś, czego potem bardzo żałował i został z tego powodu zwolniony, 5% zachowało się w sposób, który wpłynął na ich reputację czy karierę. Natomiast prawie dwie trzecie wszystkich respondentów nigdy nie skompromitowało się na imprezie firmowej.
W Wielkiej Brytanii najwięcej osób (8%) straciło pracę świątecznej imprezy w firmie. Następni na liście imprezowiczów, których spotkały takie konsekwencje, znaleźli się Finowie (7%) i Holendrzy (6%).
Najgrzeczniej na imprezach firmowych zachowują się Francuzi, z których tylko 2% osób straciło pracę z powodu swojego zachowania podczas imprezy. Ponadto aż 82% pracowników we Włoszech, 80% we Francji i 75% w Niemczech nigdy nie żałowało swojego zachowania podczas przyjęcia firmowego.
15% Europejczyków i 10% Amerykanów przyznało się do popełnienia małych grzechów, których żałowali jeszcze potem przez kilka dni. Podobna liczba mieszkańców Europy i USA (po 14%) zachowało się nieodpowiednio, ale bez żadnych przykrych konsekwencji.
„Imprezy świąteczne organizowane w firmach to świetna okazja, by zbliżyć się do koleżanek i kolegów z pracy, ale należy pamiętać o obowiązujących zasadach profesjonalnego zachowania. Faktycznie jest to zabawa, ale organizowana w zawodowym środowisku” – mówi Charles Purdy, ekspert Monster.com. „Dobrym sposobem jest ograniczone spożycie alkoholu oraz potraktowanie tego wydarzenia jako szansy na polepszenie stosunków ze współpracownikami i szefostwem, z którymi w normalnych okolicznościach nie mamy możliwości kontaktu”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.