25 lutego na rynku ukaże się Przegląd Sportowy w nowej szacie wzbogaconej o atrakcyjne rozwiązania i pomysły redakcyjne i graficzne. Tego samego dnia rusza kampania reklamowa Przeglądu Sportowego.
Nowy układ graficzny Przeglądu Sportowego będzie bardziej przejrzysty dla czytelnika. Dziennik będzie zawierał więcej analiz i komentarzy ekspertów, na jego łamach będzie też więcej poruszających fotografii sportowych. Nowa odsłona Przeglądu Sportowego to także nowe, odświeżone logo tytułu.
W piątki pojawi się nowy magazyn Tempo TV, który zastąpi dotychczasowe Tempo. Nowy dodatek będzie zawierał program telewizyjny ponad 40 stacji, wraz z wyróżnieniem i opisem najważniejszych audycji sportowych oraz programów (nie tylko sportowych) skierowanych do męskiej widowni. Tempo TV to również strony magazynowe poświęcone tematyce sportowej.
Jednocześnie ze zmianami w samym Przeglądzie Sportowym zmienia się oferta reklamowa. Pojawią się nowe formaty reklam, w tym także na pierwszej stronie dziennika. Magazyn Tempo TV będzie oferował zupełnie nowe formaty reklamowe na pierwszej stronie oraz przy listingach programowych.
W poniedziałek 25 lutego rozpoczyna się kampania reklamowa Przeglądu Sportowego pod hasłem "Czytaj więcej. Dla sportu" Obejmująca radio, telewizję, internet i prasę (tytuły Axel Springer Polska). W kampanii wezmą udział znani polscy sportowcy: Tomasz Adamek – pięściarz, mistrz świata Federacji WBC 2005 i 2007; Anna Barańska – wielki talent polskiej siatkówki kobiecej; Włodzimierz Lubański – piłkarz, mistrz olimpijski w Monachium 1972; Grzegorz Skrzecz – pięściarz, olimpijczyk, medalista Mistrzostw Świata i Europy; Tomasz Wojtowicz – siatkarz, mistrz olimpijski w Montrealu 1876, mistrz świata w Meksyku 1974 oraz Maciej Żurawski – kapitan reprezentacji polski w piłce nożnej.
"Zmiany w Przeglądzie Sportowym mają na celu uatrakcyjnienie treści dla czytelników, miłośników wszystkich dyscyplin sportowych. Przed nami wiele wyzwań, planujemy szereg atrakcyjnych dodatków w związku z najważniejszymi tegorocznymi wydarzeniami sportowymi: Euro 2008 oraz Olimpiadą w Pekinie. Jesteśmy jedynym ogólnopolskim dziennikiem o tematyce sportowej na rynku polskim, a w tym segmencie tkwi jeszcze spory potencjał, wystarczy spojrzeć na zagraniczne dzienniki sportowe, na przykład włoską La Gazetta dello Sport. Rozpoczynająca się kampania reklamowa ma podkreślić nowy wizerunek Przeglądu Sportowego, dynamicznego, nowoczesnego dziennika dla wszystkich kibiców sportowych oraz atrakcyjnego nośnika reklam dla klientów poszukujących męskiego odbiorcy" – mówi Bogdan Mróz, dyrektor wydawniczy tytułu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.