D-Link świętuje 20-lecie powstania

D-Link, producent urządzeń do budowy sieci komputerowych, obchodzi 20-lecie założenia. W czerwcu 1986 roku firma pojawiła się na rynku mając jedno, liczące 4 osoby biuro, w tym założyciela – Kena Kao. Dziś D-Link to 1800 pracowników w ponad 100 miastach na całym świecie i zyski liczone na ponad miliard dolarów rocznie.
Misję D-Linka od samego początku określało stwierdzenie „Building Networks for People”, które w praktyce oznacza dostarczanie wydajnych i niezawodnych urządzeń po przystępnych cenach. Firma przyczyniła się w znacznym stopniu do popularyzacji sieci komputerowych w domach i idei powszechnego dostępu do Internetu. Dzięki D-Linkowi nawet niedoświadczeni użytkownicy mogą dziś korzystać z zaawansowanych rozwiązań technologicznych, nie narażając się jednocześnie na wysokie koszty.

Dzięki nowoczesnym urządzeniom oferowanym po konkurencyjnych cenach, firma szybko wypracowała sobie wiodącą pozycję w sektorach SMB i SoHo. W obu segmentach D-Link oferuje obecnie szeroką gamę produktów do komunikacji zarówno przewodowej jak i Wi-Fi. Dostarcza też produkty dla „cyfrowego domu bez kabli”, urządzenia do komunikacji VoIP, produkty zapewniające bezpieczeństwo sieciowe i inne urządzenia komunikacyjne.

Produkty D-Linka, zarówno bezprzewodowe jak i wykorzystujące okablowanie sieciowe, pracują dziś w milionach domów, biur i przedsiębiorstw na całym świecie, a nazwa D-Link stała się synonimem jakości. – twierdzi Norm Bogen, dyrektor działu badań sieciowych In Stat – Firma posiada ogromny udział w rynku, dlatego może dostarczać użytkownikom najnowsze technologie i rozwiązania w momencie, gdy tylko się pojawiają. To ogromna korzyść dla ich klientów.

W roku 2005, po 20 latach stałego wzrostu dochodów, D-Link osiągnął roczny zysk w wysokości miliarda dolarów. Niezależni eksperci i firmy badawcze zgodnie twierdzą, że firma przewodzi wśród producentów urządzeń sieciowych w Azji, a globalnie zajmuje trzecią pozycję. Odnotowuje największy udział w rynku jeżeli chodzi o rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz produkty „cyfrowego domu”.

Od 20 lat tworzymy produkty najwyższej jakości, zarówno pod względem technologii, wydajności jak i wykonania oraz designu – mówi Ken Kao, założyciel i dyrektor D-Linka. – Będziemy kontynuować rozwój firmy i nadal dostarczać klientom innowacyjne produkty po przystępnych cenach.

W ofercie D-Linka znajdują się produkty dla sektorów SoHo, SMB i Enterprise – karty sieciowe, rutery, punkty dostępowe, przełączniki, serwery wydruków, anteny, bridge, modemy, kamery cyfrowe, urządzenia do komunikacji VoIP i inne.

www.dlink.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top