Od początku kwietnia stanowisko dyrektora handlowego w Virtualo objęła Danuta Górnicka. Jej głównym zadaniem będzie zarządzanie sprzedażą oraz współpracą z innymi podmiotami zainteresowanymi promocją e-booków.
Virtualo jest największą i obecnie najważniejszą spółką zajmującą się e-contentem w Polsce, która współpracuje z wieloma sklepami i wydawcami o największym potencjale rozwoju. Jako dyrektor handlowy będę zarządzać sprzedażą w dotychczasowych kanałach dystrybucji oraz zajmować się projektami specjalnymi z wykorzystaniem e-contentu czyli współpracą z wydawcami, sklepami, agencjami interaktywnymi oraz wszelkimi innymi podmiotami, które będą zainteresowane zakupem i promocją treści cyfrowych w swoich kanałach – powiedziała Danuta Górnicka.
Danuta Górnicka jest związana z rynkiem książki od 1997 roku. Do tej pory współpracowała z takimi firmami jak Prószyński i Ska, Empik.com oraz Świat Książki, a później Weltbild Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.