Firma Telecom Media uruchomiła w zeszły piątek kolejną akcję Bluetooth marketingu z wykorzystaniem zintegrowanego systemu B-Zone. Tym razem klienci Galerii Mokotów w Warszawie mogą za darmo pobrać na telefony komórkowe i inne urządzenia mobilne atrakcyjne gry Java. Organizatorem tej nietypowej promocji swoich usług i marki jest PLAY.
Do 20 października br. posiadacze telefonów z funkcją Bluetooth będą mogli w wyznaczonych strefach w Galerii nieodpłatnie pobrać gry Java na swoje komórki i palmtopy. Jest to atrakcyjna forma kontaktu z marką, zarówno z punktu widzenia klienta jak i firmy – mówi Paweł Marszałek z Telecom Media. Klient otrzymuje wartościowy kontent komórkowy zupełnie za darmo, a firma uzyskuje zainteresowanie i pozytywne skojarzenia związane z marką.
Bezprzewodowy system komunikacji marketingowej B-Zone to, sprawdzony w 35 krajach na całym świecie, zintegrowany system do realizacji kampanii marketingowych docierających do odbiorców między innymi za pośrednictwem telefonów komórkowych. Oparty na technologii Bluetooth, umożliwia przeprowadzenie akcji promocyjnej i dostarczenie wybranym osobom przekazu reklamowego za ich zgodą, w miejscu i czasie najbardziej do tego odpowiednim.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.